18:30:00 blogujemy testujemy 2 Komentarzy

Na portalu Everydayme trwają obecnie zapisy do testowania pasty do zębów Blend-a-med Pro Expert Kompleksowa Ochrona. Do rozdania 2000 zestawów startowych. Każdy z nich zawiera :

Do własnego użytku : 

  • 1 pasta blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 75ml
  • Przewodnik projektu
  • Książeczka „Badanie opinii”
Do przekazania innym :

  • 17 past blend-a-med Pro-Expert Kompleksowa Ochrona 15ml
  • 20 ulotek [marka]
Weź udział w teście i wypełnij  formularz zgłoszeniowy




Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. koleżanka wygrała i podzieliła się próbką ;) testuje ;) polecam tą pastę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja do tego projektu się nie zgłaszałam,bo testuję jeszcze vizir

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm