14 grudnia 2014

Masło do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy

Za moją aktywność w firmie  Avon,do zamówienia dostałam w gratisie to oto masło do ciała..

Masło to umieszczone jest w okrągłym plastikowym opakowaniu, z odkręcanym wieczkiem o pojemności 200 ml. Po otwarciu opakowania spodziewałam się zapachu zbliżającego do kawy,jednak się myliłam.Zapach mogę opisać jako lekko owocowy.Konsystencja masła dosyć gęsta.Używam masła po kąpieli i muszę przyznać,że skóra po nim jest wyjątkowo delikatna i wygładzona.Bardzo dobrze się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości na skórze,co dla mnie jest wielkim plusem.Masło to jest bardzo wydajne i wystarcza na bardzo długo.
Choć masło to nie jest moim ulubieńcem,to jeśli któraś z Was zastanawia się czy warto kupić to z czystym sumieniem mogę polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia