Synchroline

22:19:00 blogujemy testujemy 0 Komentarzy

Witam!! Podczas dzisiejszej wizyty w aptece,stała pani i rozdawała próbki kosmetyków SYNCHROLINE
Przyznam się,że nie znam tych kosmetyków,więc z miłą chęcią wypróbuję to co dostałam.
Jest to linia SENSICURE dla skóry wrażliwej.Ja dostałam dzisiaj Krem-żel do skóry twarzy,dekoltu i szyi
Informacje producenta:






Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

0 komentarzy:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm