Szampon do włosów "Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem"

Kochani!! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moimi przemyśleniami na temat szamponu "Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem" Czy jest rzeczywiście taki dobry jak o nim mówią?

                                                           Informacja producenta:


Moja opinia:
Butelka plastikowa,biała kryjąca,przez co nie widać ile jeszcze zostało szamponu.Po otwarciu opakowania,bardzo ładny świeży i delikatny zapach.Szampon delikatnie się pieni.Po umyciu w szamponie,niestety moje włosy nie wyglądają lepiej niż przed samym myciem.Są tłuste i wyglądają na nieświeże.Szampon nie należy do moich ulubieńców.


2 komentarze:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger