Biosilk - Jedwab w płynie

09:13:00 blogujemy testujemy 4 Komentarzy

                                                      

15 ml jedwabiu umieszczono w malutkiej plastikowej buteleczce. Przezroczystość butelki pozwala kontrolować ilość zużycia. Buteleczka od środka zabezpieczona jest srebrną folią,zapakowana jest w kartonowe pudełeczko, na którym znajduje się opis produktu i sposób użycia.Skład produktu znajduje się z boku opakowania i jest napisany małym drukiem.Co oceniam raczej na minus.

Konsystencja jedwabiu nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt lejąca, dobrze rozprowadza się na włosach. Zapach jedwabiu jest świeży,cytrusowy,dość przyjemny, przez jakiś czas utrzymuje się na włosach. 

dużą krople jedwabiu rozprowadzam od połowy długości włosów po same końce, zaraz po ich umyciu.Na początku stosowałam na suche włosy,ale wtedy z wyglądu były tłuste.Więc teraz używam tak jak w zaleceniach producenta Jedwab ułatwia mi rozczesywanie włosów, wygładza je, sprawia, że stają się miękkie i miłe w dotyku i nadaje połysk Jedwab stosuję już od dłuższego czasu,na początku nie widziałam różnicy,ale teraz zauważyłam, że dobrze wpływa na końcówki moich włosów. Regeneruje je.
Polecam go,Biosilk powinien się znaleźć w każdej łazience.



Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

4 komentarze:

  1. Wiele osób się nim zachwyca, ale u mnie się nie spisał :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i lubiłam pomimo swojego niekorzystnego składu.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm