Testowanie z Nivea

11:35:00 blogujemy testujemy 5 Komentarzy

Kochani!! Dzisiaj wypełniłam formularz zgłoszeniowy do przetestowania kremu nawilżającego Nivea.I już dzisiaj dostałam e-mail o zakwalifikowaniu się do testowania.

Witaj!
Dziękujemy za wypełnienie formularza NIVEA. Twoje zgłoszenie zostało zakwalifikowane do przetestowania lekkiego kremu NIVEA Care. Wkrótce wyślemy do Ciebie nasz produkt. Sprawdź go i odpowiedz nam, czym Cię zaskoczył.

NIVEA Care to 100% odżywienia i 0% uczucia lepkości. Przetestuj go na własnej skórze!

Pozdrawiamy,
Twój Zespół NIVEA

Tutaj zamieszczam link dla chętnych kobiet,które chcą jeszcze zgłosić się do testów.Zgłaszać się chyba można do 19.05.2015
http://www.nivea.pl/Produkty/campaigns/universal-cremes/nivea-care


Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

5 komentarzy:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm