Lambre - Krem na dzień

Czy słyszałyście już o kosmetykach Lambre?Jeśli nie, to szczególnie zalecam uważne przypatrzenie się tej dynamicznie rozwijającej się marce i jej produktom Jest to Francuska firma i jest nowością na polskim rynku kosmetycznym.Jakiś czas temu dostałam ten krem w prezencie od sąsiadki.

Krem na dzień
  • wypełnia zmarszczki, spłycając je;
  • intensywnie nawilża;
  • odżywia, odnawiając naturalną ochronną warstwę lipidową skóry;
  • zmiękcza i wygładza naskórek;
  • zwiększa elastyczność i jędrność skóry;
  • chroni skórę przed negatywnym wpływem czynników środowiska.

    Zawiera również Shea Butter - naturalny filtr ochronny przeciwko promieniowaniu UV;
W rezultacie poprawia się wygląd skóry, która staje się znacznie wygładzona, jędrna, nabiera zdrowego odcienia i wygląda na świeżą i odmłodzoną.


Krem prześlicznie opakowany,wygląda bardzo ekskluzywnie.Zresztą wszystkie kosmetyki Lambre mają prześliczne opakowania.Krem ten posiada pompkę.(Niestety mój ma wadliwą),co za tym idzie,mam problem z wydobyciem kremu z opakowania.Więc kremy  z pompką oceniam na minus.Jeśli chodzi o jakość kremu to świetnie się wchłania, po nałożeniu skóra jest wyraźnie nawilżona, odprężona i odświeżona. Krem test bardzo wydajny.
Stosować codziennie rano. Należy nanieść niewielką ilość kremu na skórę twarzy, szyi i dekoltu, delikatnie masując. Krem doskonale nadaje się do stosowania pod makijaż twarzy.

4 komentarze:

  1. Bardziej kusi mnie ich kolorówka niż pielęgnacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorówki jeszcze nie miałam,ale przyciąga wzrok

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger