testuj z Canpol babies

23:52:00 blogujemy testujemy 0 Komentarzy

 Jeśli prowadzisz bloga i chciałabyś wraz ze swoim maluszkiem przetestować Podgrzewacz elektryczny i butelkę antykolkową Haberman.To zapraszam do rejestracji
na http://canpolbabies.com/pl/blogosfera
Ja już zgłosiłam swojego bloga.Trzymajcie kciuki by się udało tym razem przetestować ten wspaniały zestaw
Do testowania czeka aż 40 zestawów
            Czekamy na Wasze zgłoszenia. Po 31 maja wybierzemy 20 testerek zestawu z podgrzewaczem oraz 20 organizatorek konkursów, z których każda otrzyma 1 zestaw jako nagrodę do swojego konkursu. 

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

0 komentarzy:

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm