Kolejna kampania na Streetcom

10:05:00 blogujemy testujemy 2 Komentarzy

Witajcie!!
Zapowiada się kolejna super kampania ze Streetcom i Vileda Windomatic
Pozostaje mi znów czekać na wyniki rekrutacji z ankiety,którą wypełniłam jakieś kilka dni temu.Choć nie jestem najmocniejsza by układać rymowanki,to jednak jakąś krótką udało mi się ułożyć.
Być może tym razem się uda przetestować i zobaczyć jak sprawdzi się to urządzenie w moim domu.Czy ma tyle zalet jak zapewnia producent.



Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Ja również mam gorąca nadzieję, że uda mi się dostać do kampanii

    Pozdrawiam cieplutko

    Www.test-t.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm