Kampania Streetcom Vileda Windomatic

14:58:00 blogujemy testujemy 5 Komentarzy

Witajcie!
Nie tak dawno udało mi się dostać do nowej kampanii organizowanej przez Streetcom i Vileda Windomatic. Link do sklepu
tu --->  https://www.sklep.vileda.pl/produkt/windomatic__sciagaczka_do_szyb.php
Bardzo się cieszę,że mogę brać udział w tej kampanii.Bo mycie okien,to na prawdę była dla mnie zmora.Bardzo się męczyłam,ręce mnie bolały od polerowania szyb.A i tak jak przychodził wieczór,widać było gdzie jest nie dotarte.Dla tego nie chętnie zabierałam się za mycie okien.
Ale to się zmieniło z początkiem kampanii i moim nowym pomocnikiem domowym Vileda Windomatic
O to mój nowy pomocnik domowy,który przyjechał do mnie oczywiście kurierem
Paczka ledwo otwarta,wyjęłam tylko folię,w którą był owinięty mój pomocnik

Po wypakowaniu z pudełka.

Teraz czas by odpakować wszelkie elementy i poskładać w całość.Dużo tego składania nie ma..
W opakowaniu znalazłam,oczywiście mojego nowego pomocnika domowego wraz z instrukcją obsługi i ładowarką.Oraz wspaniale zaprojektowane i wykonane ulotki dla znajomych.

A oto jak prezentuje się po rozpakowaniu i złożeniu..

Podsumowując
Vileda Windomatic jest  porządnie wykonana,lekka i poręczna elektryczna ściągaczka do szyb.Można czyścić nią szyby,lustra,kabiny prysznicowe,kafelki.Okna myje się nią lekko i przyjemnie,bardzo dobrze zbiera wodę i brud,nie pozostawiając smug.Przyspiesza czas mycia okien,nie trzeba się napracować z ich polerowaniem.Urządzenie jest bardzo łatwe do utrzymania w czystości.Polecam bo to prawdziwy pomocnik domowy


Tu zamieszczam zdjęcia,które nadesłali moi znajomi,którzy dostali ode mnie Vileda Windomatic,by umyć swoje okna w zamian za ich rzetelna opinię.






Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

5 komentarzy:

  1. Och zazdroszczę Ci tej kampanii :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta myjka jest świetna, za mną chodzi Kercher, ale jest dość drogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym się różni Vileda od Karcher?
      Chyba tylko firmą i ceną

      Usuń
  3. Miałam wielką nadzieję na udział w tej kampanii, niestety nieudało się :( szkoda bo bardzo chciałam wypróbowć sprzęcik.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm