Sobotnie zakupy

Witajcie!
Jak zawsze w sobotę wybieram się na większe zakupy.
Czasami można coś fajnego upolować.Dziś jednak zakupy robiłam zbyt blisko domu..Więc odwiedziłam tylko parę sklepów ogólnospożywczych w tym Biedronkę,Tesco, mały sklepik osiedlowy i sklepik zielarski,jeśli można go tak nazwać.Bo tam jest wiele.Począwszy od herbat po zioła i trochę chemii

a o to co zakupiłam w sklepiku zielarskim:



Czekoladowo truskawkowy żel pod prysznic.Zapach bardzo śliczny,aż chce się zjeść :)



Dwie zielone herbaty, w tym jedna jak widać na zdjęciu z dodatkiem jagód Goji i żurawiną.



Dwie paczki maszynek jednorazowych udało mi się kupić po bardzo promocyjnej cenie
w sklepiku zakładowym.

4 komentarze:

  1. Ten żel mnie zaciekawił, chętnie bym go powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie dosłownie jak budyń czekoladowy.
      Niestety nie pozostaje na skórze po spłukaniu.

      Usuń
  2. Całkiem fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger