Joanna Naturia

Kolejny mój post będzie na temat szamponu do włosów,który niedawno kupiłam w Hipermarkecie Kaufland
Joanna Naturia -Szampon z pokrzywą i zieloną herbatą.
Szampon zamknięty jest w plastikowej butelce zamykanej na klik.Konsystencja dosyć rzadka.Szampon dobrze rozprowadza się na włosach i bardzo dobrze się pieni. Ma bardzo ładny świeży i lekko ziołowy zapach.Dobrze myje i oczyszcza skórę głowy. Włosy są miękkie, gładziutkie i pięknie się błyszczą. Jak każdy oczyszczacz, plącze włosy i bez odżywki ani rusz.Dlatego też kupiłam dodatkowo taką samą odżywkę.

nie obciąża włosów,włosy są oczyszczone, miękkie, gładkie,jest w niskiej cenie i wszędzie  dostępny.Ja swój szampon i odżywkę kupiłam w Tesco

5 komentarzy:

  1. Kiedyś zdarzało mi się kupować. Głównie ze względu na piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te szampony i od czasu do czasu kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy szampon, ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję używać ten szampon.Lubię pokrzywę zawartą w składzie szamponów;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam te szampony :))

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger