Krem Nivea Care - Lekki krem odżywczy

Krem Nivea Care udało mi się przetestować, dzięki ankiecie wypełnionej na stronie producenta Nivea.
Bardzo ładne i prosto zaprojektowane opakowanie.Krem jest zamknięty w bardzo zgrabnym, małym 50 ml, plastikowym opakowaniu,z odkręcanym wieczkiem.Konsystencja typowa dla kremu,delikatna i niezbyt gęsta.
Zapach bardzo charakterystyczny dla kremu Nivea,pamiętany z dzieciństwa.Wchłania się szybko.Dla mojej suchej i wrażliwej skóry jest idealny.Skóra po posmarowaniu kremem nie lepi się.Jest miękka,delikatna i nawilżona.Nie ma uczucia ściągnięcia skóry,co bardzo sobie cenię.Choć jest w małym opakowaniu,to krem jest bardzo wydajny.Bardzo dobra dostępność kremu,możemy kupić go zarówno w każdej drogerii jak i markecie na stoisku kosmetycznym.
Koszt opakowania to ok 7 zł.
Na pewno kupię ponownie jak ten się skończy.Z całego serducha Polecam!!

3 komentarze:

  1. Lubię klasyk Nivea i jestem bardzo ciekawa tej nowej wersji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę wyraźnej różnicy między jedną a drugą.Obie mi odpowiadają

      Usuń
  2. Jeśli nowy jest przynajmniej tak samo dobry, to następny raz kupię "Care" :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger