Moje testy ostatnich zakupów

23:18:00 blogujemy testujemy 2 Komentarzy

Przyszedł czas na recenzję moich ostatnich zakupów.O których pisałam TU
Beauty Formulas- Głęboko oczyszczające paski na nos.
Kilka dni temu zaledwie od zakupów,ale nie mogłam się oprzeć pokusie, by te płatki wypróbować. Od razu więc i tak zrobiłam.Używałam je zgodnie z instrukcją.

choć kilka minut przed przyklejeniem paska na nos,postanowiłam dodatkowo zrobić delikatną parówkę na twarz,by otworzyć pory i by oczyszczanie było lepsze.
 
Pasek w miarę dobrze się przykleił,choć zapach jego nie należy do moich ulubionych.Ale jakoś da się przeżyć.Trzymałam przyklejonego na nosie ok 10 minut.Choć płatek wysechł znacznie szybciej.
Przed zakupem tych płatków nieco wątpiłam w ich skuteczność.
Oto dowód na to,że jednak oczyszczają pory.Skóra na nosie po odklejeniu płatka była delikatna,wygładzona aż nie mogłam się nadziwić,że jest tak aksamitna

Cleanic- Pielęgnacyjny zmywacz w chusteczce.

Drugim moim zakupem w drogerii Super Pharm była NOWOŚĆ zmywacz bezacetonowy do paznokci w chusteczce.Świetnie nadający się by zabrać, go ze sobą na wakacje.Zamiast tradycyjnego zmywacza i płatków.Zawiera olejek dzięki czemu paznokcie są nawilżone ale i tłuste i witaminy E+F. Po otworzeniu opakowania poczułam lekko ziołowy i nie bardzo przypadający mi do gustu zapach (choć i tak o niebo lepszy od acetonu)
Po rozłożeniu chusteczka jest dosyć duża,co zgodnie z opisem wystarcza na dobre i staranne starcie nawet ciemnego rozmazującego się na palcach lakieru.Ma dosyć oleistą i tłustą konsystencję,której nadmiar musiałam zmyć, po użyciu tej chusteczki.Dodatkowo witaminy pielęgnują skórę dłoni i paznokci
Jak widać na załączonym obrazku,chusteczka świetnie zmyła moje paznokcie nie pozostawiając ani drobiny uprzedniego lakieru.

Podczas tych zakupów kupiłam również maseczkę 
Perfecta - Ekspresowa maseczka nawilżająca na twarz,szyję i dekolt
ale jej jeszcze nie nałożyłam na twarz,więc o niej napiszę w osobnym poście.


Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. U mnie te plastry na nosek kompletnie nie sprawdziły się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zadziałały,może dzięki parówce,która rozgrzała i rozszerzyła pory

      Usuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm