19 lipca 2015

Moje testy ostatnich zakupów

Beauty Formulas - Głęboko oczyszczające paski na nos.
Kilka dni temu zaledwie od zakupów, ale nie mogłam oprzeć się pokusie i  od razu musiałam je wypróbować.
choć kilka minut przed przyklejeniem paska na nos, postanowiłam dodatkowo zrobić delikatną parówkę na twarz, by otworzyć pory i by oczyszczanie było lepsze.

Pasek w miarę dobrze się przykleił, choć zapach jego nie należy do moich ulubionych, ale jakoś da się przeżyć. Mój oczyszczający pasek  na nosie przyklejony był ok 10 minut, choć płatek suchy był znacznie szybciej.
Przed zakupem tych płatków nieco wątpiłam w ich skuteczność, ale jak widać się myliłam. Płatki sprawdziły się znakomicie, skóra na nosie po odklejeniu płatka była delikatna i wygładzona aż nie mogłam się nadziwić, że jest tak aksamitna.

Drugim moim zakupem w drogerii Super Pharm była NOWOŚĆ zmywacz bezacetonowy do paznokci w chusteczce.
Świetnie nadający się by zabrać, go ze sobą na wakacje.Zamiast tradycyjnego zmywacza i płatków.Zawiera olejek dzięki czemu paznokcie są nawilżone ale i tłuste i witaminy E+F. Po otworzeniu opakowania poczułam lekko ziołowy i nie bardzo przypadający mi do gustu zapach (choć i tak o niebo lepszy od acetonu)
Po rozłożeniu chusteczka jest dosyć duża,co zgodnie z opisem wystarcza na dobre i staranne starcie nawet ciemnego rozmazującego się na palcach lakieru.Ma dosyć oleistą i tłustą konsystencję,której nadmiar musiałam zmyć, po użyciu tej chusteczki.Dodatkowo witaminy pielęgnują skórę dłoni i paznokci
chusteczka świetnie zmyła moje paznokcie nie pozostawiając ani drobiny uprzedniego lakieru. Podczas tych zakupów kupiłam również maseczkę Perfecta - Ekspresowa maseczka nawilżająca na twarz,szyję i dekolt ale jej jeszcze nie nałożyłam na twarz,więc o niej napiszę w osobnym poście.

2 komentarze:

  1. U mnie te plastry na nosek kompletnie nie sprawdziły się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zadziałały,może dzięki parówce,która rozgrzała i rozszerzyła pory

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia