29 sierpnia 2015

Testowanie z marką Hooy #3

Witajcie. Dzisiaj kolejny post o testowanym obuwiu marki Hooy. Dziś zdjęcia z pleneru,czyli jak zachowują się buty na nogach. Buty są w kolorach żywych, rzucających się w oczy. Bardzo dobrze dopasowują się do stopy. Są lekkie, miękkie i stabilne. Jednym słowem bardzo wygodnie się w nich chodzi. Jednym słowem, jeśli chcesz przekonać się na własnych stopach, to kupić je można
Jak już wspominałam w poprzednich postach, buty mają wzmocnienie pięty, przez co doskonale nadają się zarówno do codziennego chodzenia jak i do biegania.

5 komentarzy:

  1. Ja chyba jutro dam podobny wpis. Z butów jestem bardzo zadowolona, tylko ta nazwa... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super..Ja też jestem z butów bardzo zadowolona.Super się noszą.
      Jeśli chodzi zaś o nazwę,to cóż,nie mamy na nią wpływu..
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Rewelacyjne są te buty :)))

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia