Testowanie z marką Hooy

W zeszły czwartek dostałam e-maila z informacją,że znalazłam się w gronie 100 testerów obuwia sportowego marki Hooy. Z czego bardzo się cieszę.
Dziś zawitał do mnie kurier z przesyłką,którą prezentuję Wam poniżej.

Do testów otrzymałam najnowszy model butów marki Hooy spider w kolorach zieleni,co mnie bardzo cieszy,bo to kolory,które lubię.Zapakowane w eleganckie kartonowe pudełko z logo marki.

Moje pierwsze wrażenia po otwarciu paczki,są bardzo pozytywne.Buty prezentują się znakomicie.Jakość materiału i wykonania na pierwszy rzut oka bardzo dobra.Wykonane są z naturalnej skóry zamszowej i materiału syntetycznego.Opis na stronie producenta ( http://www.hooy.eu/spider-201402-006.html ) Zamówiłam rozmiar 36 i jest w 100 % trafiony.Na nogach leżą niemalże idealnie.
Czy będą wygodne? to okaże się podczas testów.Zatem czekajcie na kolejny post,który pojawi się już za tydzień.
Tymczasem zapraszam do odwiedzenia strony producenta  http://www.hooy.eu/  i zapoznanie się z ofertą marki.To producent, który w swoim asortymencie ma nie tylko obuwie sportowe,ale i odzież,plecaki,czapki.Obserwujcie również Fanpage na Facebooku.We wrześniu rusza druga tura testów z marką Hooy..Nie przegapcie okazji do wspaniałych testów i poznania marki.

7 komentarzy:

  1. Miłego testowania :) Super sprawa takie buciki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty, gratuluję i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję..
      Przez kilka tygodni przede mną intensywne treningi ;)

      Usuń
  3. Dobre wiadomości, szczególnie dla tych, którym się nie udało zakwalifikować do grona testerów. Już we wrześniu druga runda testów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Być może też się zgłoszę :)

      Usuń
  4. Em.. Warto się zgłosić,buty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.cocobagsaleonline.com

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger