19 września 2015

Moje marzenie - Aplikacja mobilna na androida

Ostatnio wpadłam na taki pomysł,że bardzo dobrze sprawdziła by się u mnie aplikacja mobilna na smartfona,która po zeskanowaniu kodu kreskowego pokazywała by na wyświetlaczu całość składu produktu.
Podkreślała by ona na zielono -substancje,które są nieszkodliwe dla organizmu i na czerwono -wszystkie szkodliwe konserwanty, składy których  najlepiej unikać.
Wiem,wiem zaraz powiecie,że jest wiele informacji na ten temat w internecie..Jednak za każdym razem trzeba mieć czas, by wszystko wpisywać w wyszukiwarkę i sprawdzać, co to za substancja.Pochłania to jednak zbyt dużo czasu, by w sklepie na szybko analizować każdą etykietę i skład.
Niby coraz więcej osób czyta już etykiety,to jednak język którym posługują się producenci jest nam obcy ...Po za tym podczas robienia zakupów analiza etykiet przy półce z doświadczenia (nie tylko mojego) nie sprawdza się. Cały czas wkładamy do koszyka produkty odruchowo.Być może jest już taka aplikacja,tylko ja o niej jeszcze nie wiem.
Czy Wy czytacie skład na etykiecie podczas robienia zakupów?A jeśli czytacie,bo i tak się zdarza,to czy język którym jest napisany jest dla Was zrozumiały?? Czy znacie te wszystkie oznaczenia E
Zapraszam do dyskusji..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia