Kosmetyki z wyższej pólki / jakosc czy tylko poczucie luksusu?

11:11:00 blogujemy testujemy 8 Komentarzy

Ostatnio często nurtuje mnie pytanie.
Czy lepiej kupić kilka kosmetyków za ok 30 zł, czy wydać 250 zł na jeden kosmetyk znanych marek takich jak:  Dior , Shiseido, Giorgio Armani, Guerlain,czy Estee Lauder z wyższej półki cenowej.
Czy kosmetyki z wyższej półki bardzo znanych marek są lepsze,jakościowo od kosmetyków przeciętnej firmy?


Powiecie mi....
- wszędzie zdarzają się buble
- odpowiem,tak wiem,ale jeśli kupię bubel za 30 zł, nie będę płakać, tak jak bym kupiła bubel za 250 zł.

Co o tym sądzicie?Czy kupujecie kosmetyki znanych marek z wyższych półek cenowych?

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

8 komentarzy:

  1. Nie kupuję drogich kosmetyków, zdecydowanie wolę kilka tańszych, a zdarzają się prawdziwe perełki wśród tanich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli o mnie chodzi, to zazwyczaj kupuję te droższe, ale tylko po dogłębnym przetestowaniu. Na spontaniczne zakupy decyduję się chyba jedynie w przypadku produktów do ust bo ich w perfumeriach i tak na własnych ustach nie testuję :) Natomiast czy tak naprawdę ma to sens i czy warto? Szczerze mówiąc nie wiem :) U mnie ta tak zwana selektywna kolorówka się sprawdza, lubię ją i lubię też tą otoczkę, którą daje. Ładne opakowania, fajny design. Takie moje małe zboczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuję, bo najzwyczajniej w świecie mnie nie stać :) i też jakoś szczególnie mnie nie kuszą... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczną kusić jak przekroczysz 40-kę...Szczególnie te na zmarszczki... :-)

      Usuń
  4. Zdarza mi się kupować kosmetyki z wyższej półki, ale robię to rzadko i jeśli jestem pewna, że dany produkt ma naprawdę dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuję raczej tanie kosmetyki ze względu na mój budżet i na fakt, że wolę stracić 5 zł a nie 100 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej podejść do zakupów zdroworozsądkowo. Produkty mniej istotne tańsze, ważniejsze dla naszego wyglądu/zdrowia - droższe... :-) Tonik można kupić Ziaji za 4 zł, bo to tylko tonik. Krem pod oczy dobry, bo skóra pod oczami jest wymagająca, a zmarszczki pod oczami tworzą się najszybciej. Generalnie im więcej lat tym kosmetyki idą cenowo w górę. Nie ma skutecznego kremu walczącego ze zmarszczkami za 20 zł, ale przyzwoity krem nawilżający dla 20-latki za takie pieniądze się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm