Testy Hooy / Model Cleopatra #1

To już drugie testy z marką Hooy.
W tych testach buty,które będę miała okazję Wam zaprezentować,to model Cleopatra.
Występują w trzech kolorach.
Czarno-różowe , czarno - niebieskie i piaskowy z brązowym wykończeniem.
Mnie przypadły do testów piaskowe.
Choć cichaczem Wam powiem,że liczyłam na bardziej ciemny kolor.

Buty damskie Hooy Cleopatra 201402 021
Cleopatra to zgrabny kobiecy model sportowy.
Wykonany z materiału tekstylnego i skóropodobnego.
Lekkie i bardzo wygodne na nogach.
wyższy uniwersalny fason z zaokrąglonymi czubkami,wspaniale prezentuje się na nodze.Nadają się do codziennego chodzenia i biegania po sklepach.
Buty są jasne,więc muszę na nie wyjątkowo uważać,by zbytnio się nie zabrudziły.

Obuwie tekstylne i z tworzywa sztucznego myjemy w wodzie z mydłem, szorując szczotką jeśli trzeba, a następnie wycieramy do sucha i wypychamy gazetami pozostawiając do wyschnięcia. 

Zapraszam na stronę producenta Hooy i na Facebook oraz na sportella.pl
  


Polecam Katarzyna





Wielkie podziękowania dla firmy Hooy za zaufanie,którym mnie państwo obdarzyli  i za możliwość testowania kolejnego modelu obuwia

3 komentarze:

  1. Ja czekam jeszcze na butki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście na buty w tak jasnych kolorach trzeba bardzo uważać ;) Ale prezentują się naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger