Drugie śniadanie z belvita - śniadanie mistrzów?

10:08:00 blogujemy testujemy 10 Komentarzy

Dziś znów śnieżnie i zimowo.
Więc postawiłam na zimowe i lekkie drugie śniadanko z #belvita
„Zostań Mistrzem Zimowego Poranka z belVita”
Czy wiecie,że cisteczka belvita są wypiekane z pełnego ziarna i zawierają 5 rodzajów zbóż?
Dodatkowo są źródłem witamin i minerałów oraz błonnika.Ciastka belVita  są produkowane bez konserwantów i sztucznych barwników.
Macie ochotę?

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak,to prawda..A które najbardziej Ci smakują?
      Moje ulubione to owoce leśne

      Usuń
  2. Bardzo ciekawi mnie smak tych ciasteczek z owocami leśnymi. Póki co moje ulubione to te kakaowe. Zdarza mi się czasami z nimi zgrzeszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich nie miałam okazji próbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te z orzeszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm