Zott Natur śmietana - testowanie z TRND

19:03:00 blogujemy testujemy 9 Komentarzy

Kilka dni temu dowiedziałam się,że będę brać udział w kampanii śmietany Zott Natur z TRND.
Z czego bardzo się ucieszyłam.
Już po trzech dniach zawitał do mnie partner logistyczny z przesyłką,którą dziś chciałam wam pokazać.
Śmietana Zott Natur to połączenie tylko naturalnych składników,dzięki czemu jest to produkt w 100% naturalny.Wyśmienicie sprawdza się w kuchni.Tak zapewnia producent.
Czas by o tym się przekonać.
Moja przesyłka w całej okazałości
12 śmietan Zott Natur 18% 180 g
12 śmietan Zott Natur 12%  180g
dodatkowo 9 wspaniałych przepiśników regionalnych
Fartuszek kucharski w piękne róże z logo Zott Natur i Mazowsze.
Zawartość przesyłki wspaniała,bardzo mi się podoba.Więc od dziś zaczynamy testowanie i moją kulinarną przygodę.
Za jakiś czas podzielę się z Wami opinią moją i znajomych.
#zottnaturalnie

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! miłego testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania. Chętnie zapoznam się z czasem z Twoją i Twoich znajomych opinią o tym produkcie. Ja chyba jeszcze nigdy nie miałam okazji ich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowanie śmietany, a to Ci dopiero :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! Ja się do tej kampanii nie dostałam :(
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Tak się składa że śmietana Zott, to jedyna, którą lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wszystkim,też się dostałan i smietanę już wypróbowałam i rozdałam.Super kampania i bardzo dobra smietana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja śmietana też już rozdana :) wszyscy zadowoleni,akurat wykorzystali na świąteczne gotowanie

      Usuń
  7. Również wypróbowaliśmy,moje wielkie odkrycie to ta 12 %,której wcześniej wcale nie kupowałam. Smaczna,świeża.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm