31 lipca 2016

VIANEK - ODŻYWCZY BALSAM DO CIAŁA

O kosmetykach Vianek czytałam wiele.Byłam bardzo ciekawa jak sprawdzą się na mojej suchej i wrażliwej skórze.Dzięki Redakcji Trusted Cosmetics miałam niedawno okazję to sprawdzić.
Jak już wiecie,bo przecież produkty firmy Vianek są bardzo popularne.Szata graficzna tych kosmetyków jest bardzo elegancka,przejrzysta i bez zbędnych zdobień.Balsam umieszczony w białej plastikowej butelce z pompką,ozdobiony na dole szlaczkiem kwiatów. Kolory,które występują na opakowaniu,zależą od serii,którą właśnie mamy.
I tak dla przypomnienia gdyby ktoś jeszcze nie wiedział:
SERIA CZERWONA - Ujędrniająca SERIA FIOLETOWA - Wzmacniająca SERIA RÓŻOWA - Łagodząca  SERIA ZIELONA - Oczyszczająca  SERIA POMARAŃCZOWA - OdżywczaSERIA NIEBIESKA - Nawilżająca.Powiem wam szczerze, że miałam bardzo trudny wybór, bo tak naprawdę to, każda ta seria kusiła mnie bardzo i każdą z nich chciałabym wypróbować. Niestety mogłam wybrać tylko jeden kosmetyk, wybrałam więc odżywczy balsam do ciała,do każdego rodzaju skóry, ponieważ wydawało mi się, że właśnie kosmetyk z tej serii będzie najbardziej odpowiedni do faktycznego stanu mojej skóry. Więc kolory kwiatów na moim opakowaniu są pomarańczowe.
Konsystencja balsamu jest moim zdaniem odpowiednia,nie jest ani za gęsta,ani za rzadka,bardzo dobrze rozprowadza się ją na skórze.Jest koloru lekko kremowego,co widać na załączonym zdjęciu.

Pompka działa bardzo sprawnie nie zacina się i nie ma problemu z wydostaniem się z niej balsamu.Dodatkowo fajnie jest zabezpieczona (przekręcamy górną część pompki w prawo lub w lewo),dzięki czemu produkt nie wydostanie się z opakowania,gdybyśmy chciały go na przykład zabrać ze sobą w podróż.
Producent zapewnia,że jest to aromatyczny balsam i tu ma rację,bo zapach jest mocno cytrusowy,na początku dosyć intensywny,ale w niczym mi to nie przeszkadza,wręcz przeciwnie,zapach ten bardzo mi się podoba i sprawia,że z przyjemnością co wieczór nakładam balsam na skórę.Balsamu używam codziennie już przez przeszło dwa tygodnie i muszę Wam powiedzieć,że dzięki mojej systematyczności widzę już pierwsze efekty.Moja skóra jest zregenerowana,nawilżona i wygładzona,a już na pewno odzyskała trochę jędrności.A czy Wy używacie kosmetyków Vianek? Może macie jakieś inne doświadczenia niż moje?Zapraszam do dyskusji..PozdrawiamKatarzyna

7 komentarzy:

  1. Duzo teraz slychac o tych produktach :-) ja jeszcze nic nie mialam ale skłaniam sie ku szamponom :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z viankiem nie miałam jeszcze do czynienia ;) choć mam cos w zapasie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go z pudełeczka Joybox i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O marce Vianek słyszałam dużo, ale jeszcze nie miałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wersję orzeźwiająco-energetyzującą i bardzo polubiłam ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia