Le Petit Marseillais / Morska pielęgnacja/ Krem do mycia / Nawilżenie

Le Petit Marseillais / Morska pielęgnacja

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją opinię o kremie do mycia Nawilżenie z nowej pielęgnującej linii kosmetyków "Le Petit Marseillais"
Nowa linia to bogactwo Morza Śródziemnego.W produktach tych znajdziemy bardzo cenne składniki takie jak: algi morskie, biała glinka, oligoelementy.
Krem do mycia otrzymujemy w plastikowej 250 ml butelce zamykanej na klik,która zachwyca mnie wspaniałym odcieniem nadmorskiego błękitu.Krem do mycia dobrze się pieni,posiada perłowo-kremową konsystencję,oraz subtelny i zbyt delikatny morski zapach,który niestety nie utrzymuje się długo na skórze.
Czy znacie już morską pielęgnację? Jaką macie o niej opinię? Chętnie zapoznam się z Waszym zdaniem.
Kosmatyki Le Petit Marseillais dostępne są w wielu drogeriach tj. Rossmann, Super-Pharm
Jutro część druga a w niej balsam do ciała Odżywianie
 Pozdrawiam  Katarzyna  #ambasadorkaLPM

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie używałam, ale muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie po recenzjach ciekawią mnie zarówno ta jak i poprzednia wersja. Natomiast sama jakoś nigdy nie mam po drodze aby kupić i wybieram produkty z innych firm ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger