Dr Beta / Olejki do kąpieli perełkowej

16:44:00 blogujemy testujemy 10 Komentarzy


Firmę Dr Beta miałyście okazję poznać już z wcześniejszych moich wpisów o serii różanej artykuł dostępny TU i TU
Dziś chciałam Wam napisać  o tak wspaniałym wynalazku jakim są olejki do kąpieli perełkowej.

Olejki do kąpieli perełkowej pielęgnują nasze ciało i chronią je przed szkodliwym wpływem środowiska.
Używane regularnie poprawiają kondycję naszej skóry, relaksują i odprężają nie tylko nasze ciało ale i umysł.

Olejki do kąpieli perełkowej i jacuzzi Dr Beta to wspaniała i aromatyczna kąpiel, bez której nie można się obejść wieczorową porą.
Do mojej łazienki trafiły dwa  z sześciu dostępnych w ofercie Dr Beta , dostępne  TU
Melisowo - Lawendowy
Zawiera naturalne roślinne olejki eteryczne, które działają uspokajająco, przeciwstresowo i lekko nasennie .Taką kąpiel najlepiej przygotować gdy jesteś zdenerwowana i nie możesz zasnąć.
Jałowcowo - Geraniowy z wyciągiem z alg morskich
Zawiera naturalne olejki eteryczne oraz wyciąg z alg morskich, który wspaniale wspomaga kuracje odchudzające, zapobiega i przeciwdziała cellulitowi.
Olejek działa wyszczuplająco i ujędrniająco na naszą skórę.

A Wy lubicie używać olejków do kąpieli?
Jeżeli natomiast jesteście ciekawe jak sprawdziły się one u mnie, to zaglądajcie na bloga.

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

10 komentarzy:

  1. Nie znam się z tymi produktami, ale kuszą... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie umilacze kąpielowe dla młodego

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie używałam olejków do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam olejku do kąpieli, ale mnie teraz kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, o kąpielach perełkowych słyszałam jak byłam w uzdrowisku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znalam tej serii, warto sprawdzić dzięki ! :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm