16 kwietnia 2018

Mediatorka / Ewa Zdunek

"Mediatorka" Książka autorstwa Ewy Zdunek już u mnie.
Słodko - gorzka i nieco odrobinę zwariowana opowieść o nietypowej trzydziestolatce, która jest mediatorką i zawodowo zajmuje się rozwiązywaniem cudzych problemów. Tymczasem to jej małżeństwo właśnie legło w gruzach, były mąż chce odebrać jej córki, posuwając się do niegodziwych metod, matka sączy swój despotyzm niczym jad, a ojciec  jest bujającym w chmurach wynalazcą.
Na szczęście bohaterka może liczyć na pomoc zakompleksionej przyjaciółki Betki, kominiarza Zbigniewa, który nie ma szczęścia w miłości oraz dosyć nieporadnego lekarza Roberta.
Życie nieustannie Martę zaskakuje i nie jest tak proste jak godzenie zwaśnionych stron podczas mediacji.
Wspaniała i lekka w czytaniu wciągająca książka, przedstawiająca bliżej nam, nieznany zawód mediatora. Książka, przy której czasami trochę się 
Czytałyście już?
#wydawnictwofoksal #wydawnictwowab📖#blogujemytestujemy #czytambolubie#lubimyczytać #dobraksiążka #książka

11 komentarzy:

  1. Kompletnie jej nie znam nawet nie wiedziałam że taka książka została wydana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, póki nie wzięłam ją w swoje rączki

      Usuń
  2. Szkoda, że nie dodałaś opisu. Jestem ciekawa co sądzisz o tej książce

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o tej książce ostatnio, ciekawe jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej książki. w ogóle swego czasu nie czytałam kompletnie książek polskich autorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba to nadrobić, jest wiele fajnych pozycji polskiego autorstwa

      Usuń
  5. Nie czytałam, ale z chęcią wpiszę tą pozycję na moją listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie czytałam, ale kto wie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesująca pozycja. Bardzo lubię takie historie :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia