21 czerwca 2018

Avon / Perełki CC wyrównujące koloryt skóry / Nowość Perełki matująco - adaptujące

Kolejny katalog za nami a wraz z nim kolejne moje zakupy kolorówki od Avon.
Na co się skusiłam z katalogu?
Zamówiłam ulubione już moje Perełki CC wyrównujące koloryt skóry i nowość w Avon perełki matująco / adaptujące
W środku opakowania mamy załączoną gąbeczkę,która chroni nasz produkt, a pod nią znajdziemy pięć odcieni perełek, każdy kolor ma oczywiście inne działanie:

• zielony ma za zadanie zneutralizować nasze zaczerwienienia • fioletowy maskuje zażółcenia skóry • żółty ma ukryć cienie pod oczami • brzoskwiniowy maskuje przebarwienia •  waniliowy rozświetla skórę.












Perełki matująco / adaptujące


Pudry w perełkach są ostatnio bardzo popularne.
Puder matujący w perełkach Avon, to miks trzech kolorów, który idealne dopasowuje się do odcienia skóry, ma lekkie matowe wykończenie i bardzo naturalny efekt.

W katalogu do wyboru mamy trzy kolory fair, light, light medium. Przed zakupem tych perełek oczywiście miałam swoje obawy, choćby czy kolor, który wybrałam będzie odpowiedni (niestety ciężko jest wybrać odpowiedni do swojego rodzaju skóry tylko i wyłącznie na podstawie obrazka), po głębszych przemyśleniach wybrałam light, pośredni kolor między jasnym a ciemniejszym (przynajmniej tak mi się wydawało).
Czy forma perełek sprawdzi się u mnie tym razem (tą formę przerabiałam już w różach, bronzerach i rozświetlaczach, co nie zawsze do końca się u mnie sprawdzało) Mimo tych wszystkich obaw, chęć sprawdzenia pudrowej nowości była silniejsza i wygrała, więc uległam pokusie. I w końcu, czy pędzel poradzi sobie z nabraniem odpowiedniej ilości kosmetyku, by puder dał efekt,którego oczekuję.
O efektach mojej przygody z pudrem w perełkach Avon przeczytacie w kolejnym wpisie.

36 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą :)
    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka dni napiszę jak u mnie się sprawdzają.
      Witam serdecznie w gronie obserwatorów :) i bardzo dziękuję

      Usuń
  2. Za avonem nie przepadam, ale w Orfilame mają podobne perełki :) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Oriflame już dawno nic nie kupowałam..oj dawno..wiele, wiele lat

      Usuń
  3. Bardzo lubię Avon :) Z kolorówki do tej pory skusiłam się jedynie na tusz do rzęs, więc jestem bardzo ciekawa tych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Kamila Na jaki tusz się skusiłaś i jak sprawdza się on u Ciebie?

      Usuń
  4. Bardzo lubie te kuleczki z avonu :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kuleczek... ale niektóre kosmetyki z Avon są godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Avon! Niektóre kosmetyki są genialne, a niektóre to buble, ale o kuleczkach zawsze czytam same pozytywy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Avon kupuję tylko samą kolorówkę, nie kupuję nic do pielęgnacji

      Usuń
  7. Kolorówki z Avon nigdy nie próbowałam, no z wyjątkiem pomadek i jednego podkładu, który u mnie okazał się bublem. Ale lubię ich niektóre perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięga po kolorówkę Avon, ostatnio zamówiłam kredki do oczu, ale nie jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak dawno temu zamówiłam kredkę do oczu, była bardzo twarda,więc nie używam jej również.Ale perełki są już któreś z kolei i bardzo je lubię

      Usuń
  9. Nie przepadam ani za kosmetykami avonu ani oriflame.. jest tak szeroki wybór u innych marek, że nie mam ochoty nawet przeglądać tych katalogów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam takich perełek, bo był to bardzo modny kosmetyk ;) Ciekawa jestem, czy teraz coś się zmieniło w ich formułach i jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są najgorsze, ale sprawdzają się średnio

      Usuń
  11. Sama mam te kuleczki z Avonu, tylko w nieco innej wersji kolorystycznej :) Jednak wybór jest na tyle duży, że każdy znajdzie coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś kilka miesięcy temu kupiłam perełki rozświetlające,ale nie pisałam o nich tutaj, więc oprócz tych przedstawionych w tym poście mam również inne, które świetnie się u mnie sprawdziły i pięknie rozświetlają twarz. Wybór perełek w Avon jest bardzo duży, tak jak napisałaś,dla każdego coś dobrego :)

      Usuń
  12. Czekam na recenzję :) I dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają zachęcająco, ciekawi mnie jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiadają się bardzo obiecująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie mialam perelek z avon:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno już nie używałam produktu w perełkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie czekamy na nowy post :) Ja w perełkach miałam kiedyś kolorowy rozświetlacz :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na nowy post, by dowiedzieć się, jak się ten produkt sprawdzi. Ja bardzo lubię produkty marki Avon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również lubię kosmetyki Avon,ale tylko kolorówkę, jeśli chodzi o pielęgnację, to wolę bardziej naturalną

      Usuń
  19. Sama bardzo często zamawiam w AVON. Oczywiście najczęściej są to perfumy i kosmetyki do pielęgnacji, ponieważ podobnie jak Ty zawsze mam obawy co do rzeczywistego koloru/odcienia. Jestem ciekawa jak perełki sprawdzą się u Ciebie! Czekam na notkę z recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie zamawiałam kosmetyków z Avonu, ale kiedyś zawsze się sprawdzały:) Ciekawa jestem tego pudru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuleczki CCC są średnie, bardzo mało widoczne, skóra po nich się trochę srebrzy. Produkt najlepszy na lato

      Usuń
  21. O proszę. Tych druhich nie znam.
    Z Avonu mam brązujące i rozświetlające. Ogólnie teraz testuję na sobie serię luxe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie serię lux już od jakiegoś czasu chciałam wypróbować,ale zawsze coś, po urlopie jak pójdę do pracy to muszę zamówić.

      Usuń
  22. O ja też z avonu mam duuużo kosmetyków.
    A perełki. Perełki to u mnie rządzą brązujące :)
    Jestem ciekawa tych cc i kiedy osiągną najniższą cenę w roku się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie kosmetyki Avon, stawiam na mocny wyrazisty makijaż.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia