18 sierpnia 2018

Avene, PhysioLift, Serum Lissant Repulpant / Smoothing Plumping Serum / Serum wygładzająco-wypełniające zmarszczki

Serum przeciwstarzeniowe, pomaga wygładzić zmarszczki, poprawiając wygląd skóry, dzięki unikalnemu połączeniu opatentowanych wzajemnie uzupełniających się składników:
Ascofiline nieprzeciwstawiony składnik pomagający odbudować strukturę skóry. Mono-oligomery kwasu hialuronowego, który intensywnie stymuluje syntezę naturalnego kwasu hialuronowego, aby wypełnić bruzdy i widocznie ujędrnić skórę. Pre-tokoferyl, poprzez działanie antyoksydacyjne, chroni skórę i zachowuje blask.

Właśnie od dziś mamy możliwość przetestowania tego nowego serum przeciwstarzeniowego Avene. Przyznam Wam szczerze, że jestem bardzo ciekawa tego serum i póki co pokładam w nim wielkie nadzieje, choć niestety skład nie jest zbyt imponujący
A Jeśli i Wy jesteście ciekawe tego serum, to zapraszam do śledzenia bloga, niebawem napiszę Wam jakie mam o nim zadnie


Skład: Avene Thermal Spring Water, Glycerin, Isodecyl Neopentanoate, Methyl Gluceth-20, Peg-12, Propylene Glycol Dicaprylate/dicaprate Triethylhexanoin, Dimethicone, Ethylhexyl Palmitate,1,2-Hexanediol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Arachidyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Ascophyllum Nodosum Extract, Behenyl Alcohol, Butylene Capricylic Acid, Caprylic/caprylyl Glycol, Cetyl Alcohol, Dimethicone Crosspolymer, Disodium EDTA, Fragrance, Glyceryl Stearate, Hexylene Glycol, Mica, peg-100 stearate*, Phenoxyethanol, Polyacrylate-13, Polyisobutene, Polysorbate 20, PVP, Silica, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Sorbitan Isostearate, Titanium Dioxide (CI 77891), Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Tocopheryl Glucoside, Water (Aqua)

A może Wy używałyście już tego serum i macie o nim swoje zdanie?
#klubrecenzentki #mojekwc

10 komentarzy:

  1. Nie znam, ale właśnie zainteresowałaś mnie tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak się spisze, ja się niestety nie dostałam do testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja do wielu testów się nie dostałam,a szkoda..co zrobić, tak już bywa :)
      Może dostaniesz się do następnych.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Niestety, dowiedziałam się o tym serum z wizaż, ale sama nie miałam okazji testować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o serum również dowiedziałam się ze strony wizaż.pl i na szczęście mnie się udało dostać do testów.
      Z czego jestem bardzo zadowolona

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia