19 sierpnia 2018

Przegląd nowości książkowych Sierpnia

Cześć Kochani
Jakie macie plany na kolejny upalny dzień? U mnie nowości książkowe z ostatniego miesiąca, które przedpremierowo pokazywałam Wam na INSTAGRAMIE.
Dziś chcę Wam trochę więcej o nich napisać.


"Wczoraj" Felicia Yap to Thriller, który swoją premierę miał  01.08.2018 
Ta książka to połączenie intrygi w stylu "Zagubionej dziewczyny" z dramatyzmem rodem z "Zanim zasnę".
Po przeczytaniu pierwszych wersów książki, mamy wrażenie jak by główna bohaterka pisała konkretnie do każdej z nas. Książka wciągająca i trzymająca w napięciu, przynajmniej dla mnie.



"Ogród Zuzanny" Odważ się kochać, Justyny Bednarek i Jagny Kaczanowskiej. To druga część opowieści o przyjaźni, która nie boi się prób, ale również wspaniała książka dla poszukiwaczek uczucia, wierzących, że na prawdziwą miłość warto poczekać.
książka swoją premierę miała 01.08.2018. Zatem jest już do kupienia w księgarniach.
Kto czytał pierwszą część, pewnie sięgnie i po drugą.



Kolejna książka, która do mnie dotarła  "Zawsze będziemy mieli Paryż"  Jak próbowałam zostać Francuzką i poniosłam fiasko  autorstwa Emmy Beddington, to pełna czułości, smutna a zarazem zabawna, lekka opowieść biograficzna o życiu i marzeniach Autorki o zamieszkaniu w Paryżu i jej szybkim rozczarowaniu.
Chyba najbardziej przypadła mi do gustu.

Miałyście okazję czytać którąś z nich? chętnie poczytam wasze recenzje

18 komentarzy:

  1. Ta trzecia pozycja musi być ciekawa, zdecydowanie chcę ją przeczytać:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie przypadła do gustu, niebawem napiszę szczegółową recenzję książki

      Usuń
  2. czytałam tylko "Zawsze będziemy mieli Paryż"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podobała Ci się książka? Jestem ciekawa twojej opinii

      Usuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale na "Wczoraj" poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wczoraj" podobno bardzo dobre, ale zaciekawiłaś mnie teraz tytułem "Zawsze będziemy mieli Paryż". Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. As usual very interesting) Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych książek :) dawno nic nie czytałam ciągle znajduje nowe zajęcia i czasu mi brakuje :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnej nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdą z tych książek chętnie bym przygarnęła do biblioteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdą z tych książek mogłabym przeczytać ale jakoś tak nie mam czasu, chęci sama nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe propozycje, na pewno jakąś wykorzystam w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam czasu na czytanie książek :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Z żadną z tych książek nie miałam do czynienia chętnie przeczytałabym tą książkę "wczoraj" bo to moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O pierwszej książce już dużo słyszałam i brzmi wciągająco. "Ogród Zuzanny" widziałam w Empiku, ale wydał mi się zbyt banalny. Z kolei o ostatniej pozycji słyszę pierwszy raz.

    kuferkulturalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Thriller mnie kusi i to jak... ;) Pozostałe to chyba nie do końca moje klimaty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie kojarzę żadnej z nich, ale ja patrzę na to, co jest w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia