01 sierpnia 2018

Bell / LET'S TALK ABOUT TREND / zestaw do modelowanie policzków / pomadka w płynie

Do mojego grona kosmetyków kolorowych, dołączyły dziś dwa nowe produkty marki Bell.
Są to kosmetyki z kwietniowej kolekcji LET'S TALK ABOUT TREND , są śliczne i warte uwagi, dlatego chcę wam je dzisiaj pokazać.

W mojej kolekcji znalazł się zestaw do modelowanie policzków: Trio Colour Blush w kolorach Pink-A-Licious No:02, bardzo się cieszę, bo No:01 już posiadam w swojej kolekcji.

Opakowanie tradycyjne, plastikowe z przezroczystym, otwieranym do góry wieczkiem, przez który ładnie prezentuje się nasz produkt.

Po otwarciu nasz zestaw do modelowania policzków prezentuje się wspaniale, zauroczył mnie swoimi kolorami oraz bardzo delikatnym zapachem.
W naszym trio mamy dwie odmiany różu, patrząc od lewej mamy róż  troszkę cieplejszy i bardziej stonowany jest on najjaśniejszy z całej trójki, po środku mamy delikatną brzoskwinię  i na końcu mamy chłodniejszy róż bardziej wyrazisty.

Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć, jak ślicznie kolory prezentują się na ciele, oczywiście pokazane tu kolory są w formie nieroztartej, a jedynie pomalowanej pędzelkiem,
przy modelowaniu policzków, wiadomo, że kolory te nie będą tak intensywne.


Kolejnym produktem, który znalazł się w mojej kosmetyczce, jest metaliczna pomadka w płynie Love My Lips 02
o przepięknym delikatnym chłodnym odcieniu różu i słodkim zapachu

Nasza pomadka zamknięta jest w szklanej odkręcanej buteleczce.

która wyglądem i konsystencją przypomina błyszczyk do ust.
Niestety niezbyt lubię taką formę pomadek, to jednak ta mnie zauroczyła.


jak widzicie pomadka w płynie, pomalowana na skórze, czy ustach przez cały czas ma formę błyszczyka, nie zastyga  na i pozostawia lepką warstwę niczym błyszczyk. 
Dlatego najbardziej zadowolone z niej będą dziewczyny lubujące się w błyszczykach.

24 komentarze:

  1. Lubię wszystko co błyszczące ;) Chętnie wypróbuję, bo jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kosmetyki z limitowanej kolekcji dla Biedronki :( niestety nie da się jej zakupić już nigdzie.

      Usuń
  2. Taka pomadka w płynie spodobałaby się mojej siostrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje dużo młodsze kuzynki też lubią tego typu pomadki

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Prawda,że uroczo ? Ja jestem zauroczona, te kolory, te grafiki na opakowaniach, no i Jestem mega zadowolona z zestawu do modelowania policzków, u mnie sprawdza się na medal

      Usuń
  4. błyszczyki nie dla mnie. róże mają ładne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za błyszczykami nigdy nie przepadałam, ale nie chodzi o błysk jaki daje,ale o lepką konsystencję, która pozostaje cały czas na ustach.

      Usuń
  5. Bardzo ładny naturalny kolor! Nosiłabym ❤️ obserwuje i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam,że chodzi o pomadkę w płynie :) kolor ma naprawdę delikatny
      Pozdrawiam i mam nadzieję,ze zostaniesz ze mną na dłużej

      Usuń
  6. Mam te produkty. Pomadki mnie rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej kolekcji mam tylko tą jedną pomadkę. Za to uwielbiam te zestawy do modelowania policzków, u mnie spisują się naprawdę dobrze i świetnie wyglądają na mojej twarzy.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ja lubię błyszczyki więc ta pomadka już mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bo ona właśnie jest dla kobiet, które takie pomadki lubią :)

      Usuń
  8. Uroczo i bardzo dziewczęco prezentuje się te serię ale ja aż takich "błyskotek" nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko błyszczy tylko pomadka w płynie :) Zestaw do modelowania policzków nie błyszczy, za to makijaż z jego udziałem wygląda bardzo lekko, świeżo i delikatnie.

      Usuń
  9. Ja jestem wielką fanką bell.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To prawda, oczywiście jest o wiele większy :) tylko pokazywany był wcześniej

      Usuń
  11. Grafika naprawdę urocza na opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, opakowania urocze, ale równie urocza jest ich zawartość :)

      Usuń
  12. Cukierkowe, dziewczęce opakowania kuszą :). Róże prezentują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże nie tylko prezentują się bardzo dobrze, również w użytkowaniu są świetne. Ja jestem zauroczona nimi

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia