02 sierpnia 2018

ZAKUPY NIEKOSMETYCZNE

Witam w tym kolejnym bardzo gorącym dniu.
Ostatnie dni urlopu upływają mi na tym co kobiety lubią najbardziej, czyli zakupach.
Tym razem nie są to zakupy kosmetyczne :)
W moje ręce wpadła torba dżinsowa a na niej tekst "Spraw Boże, żebym kupiła tylko to, po co przyszłam ", ależ prawdziwe dla nas kobiet co?  niestety nie dzieje się tak w moim przypadku, ale musiałam ją mieć.

Tu torba w całej okazałości
Kolejny zakup to Butelka / termos z napisem  "You need vitamin  You'D = Healthy this vital" , co można tłumaczyć "Potrzebujesz witamin, które byłyby dla ciebie ważne". Butelka / termos z zaparzaczem do herbaty, fajny gadżet przyda się zapewne do pracy (znając życie z  zaparzacza korzystać nie będę, no ale był w komplecie.


Jak wam się podobają moje zdobycze? Na coś byście się zdecydowały?

29 komentarzy:

  1. Fajna ta torba dżinsowa jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podobała, więc musiałam ją kupić :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No nie mogłam przejść obok niej obojętnie

      Usuń
  3. Ta torba jest boska:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba wymiata ! :) Idealna na małe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta torebka, mi by się taka przydała :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  6. Torba jest genialna! Mam koszulkę z identycznym napisem, trafia w punkt :D
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, cieszy mnie to, że sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. I torba fajna i termos :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie torba jest genialny bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha torba mistrzunio! To niestety takie prawdziwe hehe:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Butelka / termos fajna, przydatna, ekologiczna: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba wspaniała już używam :) termos biorę do pracy

      Usuń
  12. Wspaniałe rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta torba wygląda świetnie, sama bym sobie taką sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torba jest wspaniała i fajnie się ją nosi, jedyny mankament, to dodałabym w środku dodatkową kieszonkę na ekspres, na jakieś dokumenty

      Usuń
  14. Widziałam tę torbę nad morzem i teraz żałuję, że nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia