30 marca 2019

Nowości do wystroju wnętrz - takie małe a cieszy oko- pepco - carrefour


Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, częste skoki temperatur i ciśnienia, pochmurne dni, nie wpływają dobrze na nasze samopoczucie. Nowa gazetka, nowy asortyment, więc i nowe zakupy, tym razem do wystroju wnętrz, tak na poprawę humorku.
Zakupy w Pepco i Carrefour.
Czarny metalowy świecznik kupiony w carrefour zawładną moim serduchem. Tak bardzo mi się podobał, że nie byłam w stanie przejść obok niego obojętnie. W sprzedaży były trzy lub cztery wzory tego świecznika, po czasie żałuję,że wzięłam tylko ten jeden. Być może jak będę jeszcze dostępne, to skuszę się na kolejne.

Biała latarenka, tym razem zakup jak możecie zaobserwować pochodzi z pepco
Było kilka tych latarenek w różnych rozmiarach, ja skusiłam się na średnią, by postawić ją na panelach w rogu pokoju, a co..niech sobie stoi 

Skusiłam się również  na zakup dwóch ramek, ta przedstawiona niżej zwyczajna prosta plastikowa z przepięknym obrazkiem białych kwiatów w wazonach, kupiona w pepco
Kolejna biała, tym razem drewniana ramka w powycinane ażurowe wzory z pięknymi kamykami. Grafika również kwiatowa z przesłaniem w języku angielskim, co można tłumaczyć.
"pozytywny umysł 
zawsze zapewni 
dobre życie"
A Wam często się zdarza poprawiać sobie humor w taki sposób? czy nie robicie zakupów pod takim wpływem?

27 komentarzy:

  1. Piękne dodatki do domu :) Sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać takie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam dodatki z Pepco. Świetnie się prezentują w domu na półce i sa w super cenach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała latarenka to cudo <3 Zresztą wszystko tutaj wygląda ładnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie drobne dodatki potrafią wiele zmienić w naszym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobną latarenke w mieszkaniu :) Fajne drobiazgi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie robię zakupów pod wpływem nastroju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, ze robie zakupy pod wpływem chwili :) Czasami uda się kupić fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko jest piękne, szczególnie te ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo fajnych dodatków! Pepco jest kopalnią takich fajnych bibelotów dekoracyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta latatenka jest super, chętnie ją kupię jeśli jest u mnie dostępna

    OdpowiedzUsuń
  12. Staramy się tak nie robić ale nie zawsze się udaje 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie detale. Latarenka jest bardzo szykowna.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko mi się podoba :) te ramki sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne dodatki, które ocieplają nastrój domowy. Też lubię ozdoby w kolorze białym

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby nic, a jednak coś co zmienia wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robię ;) Chociaż u mnie to się objawia zakupami ;) Poszłam po karmę dla kotów...no ale wróciłam też z kosmetykami, jedzeniem i piórkami do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie mogę obojętnie obok takich gadżetów przejść.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, mnie aż strach do sklepu wpuścić 😂😂😂 No dobrze tylko czasami. Ostatnio zamówiłam sobie kredki za chorrrendalną cenę 300 zł. Wiem oszalałam. Ale marka z najwyższej półki Derwent akwarelki 72 kolory. Już mi córki je dorwały. Skusiłaś mnie tymi lampionami. Idę do Pepco wkrótce 😀😀😀

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie cudeńka. Poza tym bardzo fajnie prezentują się na zdjęciach. Latarenka podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym miesiącu kończę remont w pokoju, więc za niedługo wybieram się na zakupy dekoracji :) już nie mogę się doczekać! Lubię sobie czasami kupić coś w pepco - głównie są to gry, które potem wykorzystuję na zajęciach z dziećmi :) ale jakieś rzeczy do domu też się znajdą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem osobą, która przywiązuje uwagę do dodatków, a nastrój poprawiam sobie kupując nowe książki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem tuż przed przeprowadzką do nowego mieszkania i już nie mogę się doczekać aż się tam rozpakuję i zabiorę za dekorowanie. Dzięki za inspiracje! Bardzo lubię kupować takie pierdółki w Pepco. Są tanie a jednocześnie można znaleźć tam naprawdę ładne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dodatki, będę chciała też sobie udekorować trochę :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia