25 sierpnia 2019

Allerco - produkty pielęgnacyjne dla całej rodziny

Hej dziewczyny. Jakoś tak mi zawsze łatwiej zasiąść do pracy w godzinach późno wieczornych i w takich też warunkach powstał ten wpis. W połowie lipca trafiły do mnie kosmetyki Allerco, miałam okazję przetestować trzy produkty. Dlatego dziś podzielę się z wami moją opinią na ich temat.

W przesyłce otrzymałam: krem emolientowy nawilżający, szampon nawilżający, a także nawilżający balsam do ciała. Wszystkie produkty z przeznaczeniem  dla skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii.

ALLERCO - KREM EMOLIENTOWY NAWILŻAJĄCY 

Wyraźnie nawilża, zmniejsza suchość i szorstkość skóry, chroni przed podrażnieniami, zmiękcza i wygładza naskórek. Nie zawiera substancji zapachowych, jest odpowiedni dla każdej grupy wiekowej. Polecany dla dzieci i niemowląt. Skuteczność potwierdzona w badaniach dermatologicznych. 

Nie mam jakichś mega skłonności do wysuszania się skóry, jednak w ostatnim czasie zauważyłam, że po użyciu niektórych kremów moja skóra staje się bardzo podrażniona i robi się czerwona.
Czytając fantastyczne opinie na temat kremu Allerco, zaryzykowałam i zaczęłam go stosować według zaleceń producenta, nakładając go kilka razy dziennie na moją twarz.
Krem ma bardzo delikatną konsystencję, nie jest ciężki, przypomina wodę która prędko wchłania się w skórę twarzy. Bardzo podoba mi się właśnie, że krem nie pozostawia na skórze tłustego filmu, pozostawia ją za to pięknie nawilżoną, dzięki czemu makijaż wygląda rewelacyjnie i mega naturalnie. Wydaje mi się że wszystkie substancje zapachowe zawarte w kremach mają związek z tym że dany krem może powodować zaczerwienienia skóry. I tu właśnie krem Allerco wygrywa tym że nie zawiera substancji zapachowych, a dość długie stosowanie na pewno całkowicie zwalcza problem mało efetywnego wyglądu skóry.
Krem emolientowy kupicie za 21,30 zł w sklepie  - pharmena.eu

SZAMPON NAWILŻAJĄCY 

Delikatnie myje, zapewnia fizjologiczne pH, chroni przed podrażnieniami, nie wysusza włosów i skóry głowy. 
Moje włosy są wysuszone i zniszczone częstym farbowaniem, suszeniem i prostowaniem. Skóra głowy która jest w dobrej kondycji, nadaje włosom dodatkowego blasku. Zazwyczaj osoby z podobnymi problemami jak ja, nakładają odżywki też na końce włosów, łudząc się że zdziała ona cuda. Tak jednak nie jest. Podstawowym aspektem jest zadbanie o prawidłowe nawilżenie, nie tylko skóry głowy ale i organizmu, w końcu woda to życie. Szampon ma lekką formułę, pięknie się rozprowadza i delikatnie myje, pozostawiając rzeczywiście skórę głowy i włosy w korzystnej kondycji. Szampon przede wszystkim używam do mycia włosków mojego dziecka. Szampon nawet w kontakcie z oczami, nie szczypie ich, dzięki czemu jest mi łatwiej spłukać włosy dokładnie.

Cena szamponu to 27,40 zł na stronie pharmena.eu



NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA

Wyraźnie natłuszcza i nawilża, zmniejsza suchość i szorstkość skóry. Wzmacnia naturalną barierę ochronną, chroni przed powstawaniem podrażnień.

Podobnie jak z pozostałych produktów i z tego jestem bardzo zadowolona. Moja skóra szczególnie na nogach i stopach wymaga intensywnego nawilżenia. W tym obrębie zmagam się z dużym problemem suchej skóry. Tak na prawdę jest to jedyny balsam, który działa zdecydowanie dłużej niż tylko parę chwil po nałożeniu.



OGÓLNA OCENA:

Jak widzicie mimo że producent dedykuje produkty do grupy ludzi z ogromnymi problemami skórnymi, nadają się one do każdego rodzaju skóry i dla osób w każdym wieku. Moim zdaniem produkty firmy Allerco zapewniają efektywną pielęgnację i ochronę.
Balsam to koszt 32,70 zł dostępny tu ----> shop.pharmena.eu
Jeszcze raz podsumuje na końcu te plusiki:
- bezzapachowy
- bardzo nawilżające
- skierowane do każdej grupy wiekowej
- kosmetyki delikatne niczym woda

Wszystkie przedstawione tu produkty możecie kupić zarówno w aptekach internetowych jak i stacjonarnych, lub bezpośrednio na stronie http://www.allerco.eu/category/produkty/.
Ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Dajcie znać, czy mieliście styczność z produktami Allerco

13 komentarzy:

  1. Na balsam do ciała mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam jest genialny, miałam i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nawilżający balsam możliwe, że jesienią się skuszę bo szamponów i kremów mam sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię tą markę, krem emolientowy jest idealny przy wielkiej nadwrażliwości skóry, alergii, a szampon bardzo dobrze wpływa na moj skalp

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam balsam do ciała, był całkiem dobry, chociaż dla swojej skóry znam lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam balsam z tej serii i bardzo dobrze mi się go używało

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem emolientowy czesto stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ich nie znamy ale emolienty są świetne 👍

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy, ale często używam produktów dla alergików,
    bo wychodzę z założenia, że będą mniej trujące...
    krystynabozenna

    OdpowiedzUsuń
  11. Poznałam kilka produktów Allerco i przyznam, że zaskoczyły mnie dobrym działaniem i chętnie będę do nich wracać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę produkty i naprawdę super się u mnie spisują. Szczególne szampon - obawiałam się, że będzie plątał włosy, a tu niespodzianka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tych kosmetykach ale polecę koleżance, która ma problem z alergią!
    U mnie świetnie sprawdzają się koreańskie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia