30 września 2019

Camolin - Z miłości do natury

Przenieśmy  się  wspomnieniami do czasów dzieciństwa oraz beztroskich wakacji spędzanych z rodziną na łonie natury. Przypomnijmy sobie pachnące poziomki, kwaśne mirabelki obsypujące się garściami z drzewa i ten wspaniały letni zapach truskawek skąpany w słońcu. Czyż może być coś przyjemniejszego?

Camolin to kosmetyki  wegańskie zapewniające w 90% ekologiczną i zdrową pielęgnację skóry. 
Nie zawierają żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, dlatego Camolin to kosmetyki odpowiednie dla osób, którym los zwierząt nie jest obojętny w dzisiejszych czasach.
Receptura marki oparta jest na naturalnych wyciągach i ekstraktach z ziół i owoców.


W mojej łazience żele  Camolin rozgościły się na dobre i widać że zagoszczą u mnie na bardzo,bardzo długo.
Wielkie podziękowania dla EFEKT PUBLIC RELATIONS za możliwość poznania marki Camolin. Bez Was nie byłoby to możliwe. Dziękuję






Pielęgnujący żel pod prysznic o zapachu mirabelki
Żel zawiera kompleks ziół o działaniu nawilżającym: 
ziele rozmarynu,ziele tymianku,korzeń lubczyku,kwiat lipy, liść mięty.

Pielęgnujący żel pod prysznic o zapachu truskawki
kompleks ziół o działaniu orzeźwiającym: 
owoc truskawki, kwiat malwy, liść szałwii, kwiat rumianku.


Nawilżające mydło w płynie dla dzieci o zapachu poziomki 
Mydło Camolin Poziomka dla dzieci łączy dbanie o higienę z owocową przyjemnością zapachu.Delikatna formuła mydła łagodnie myje, pielęgnuje i wygładza skórę, a neutralne pH nie narusza naturalnej bariery ochronnej skóry.Produkt przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia
Kosmetyki Camolin prezentują się znakomicie, ich zielone opakowania kolorem nawiązują do natury. Konsystencja żeli jest dla mnie odpowiednia, dość gęsta, żele nie przelewają się przez palce, dzięki czemu nie marnujemy nawet kropelki. Wspaniale się pienią, skóra po ich użyciu jest świeża i bardzo delikatna. Ich przepiękne słodkie zapachy, nie utrzymują się może zbyt długo na skórze, ale nie to jest przecież najważniejsze w żelach do mycia. Nie uczula W ofercie marki znajdziemy żele pod prysznic dla kobiet jak i dla mężczyzn, mydła w płynie oraz szampony do pielęgnacji włosów. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

STRONA PRODUCENTA https://www.camolin.eu

17 komentarzy:

  1. Marki nie znam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam taj firmy, ale zapachy zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy są naprawdę mega, można by je zjeść

      Usuń
  3. Marki nie kojarzę, ale jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków. Zapachy muszą być cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa linia. Jestem zainteresowana tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, być może będziesz zadowolona

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zapraszam na stronę producenta, można poczytać

      Usuń
  6. Mam to mydło poziomkowe, będziemy testować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, pierwsze widzę- nie spotkałam się z tą marką wcześniej na innych blogach. To coś nowego!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja do tej pory też nie znałam marki Camolin. Jestem bardzo zadowolona, że miałam okazję ją poznać

      Usuń
  8. Na truskawkę chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia