8 komentarzy:

  1. Malowałam do szarej sukieneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się takie połączenie kolorystyczne choć jedynie serdeczny pazurek pomalowałabym na różowo, a resztę zostawiła szarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę następnym razem tak spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię połączenie szarości i różu ;-)

    Na szczęście, ja nie mam jeszcze siwych i na razie wracam do swojego naturalnego koloru co potrwa kilka lat z pewnością :D

    Z woskiem pszczelim nie miałam jeszcze zadnego kremu;). Na razie mam z Ziaji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. napiszę recenzję z tego kremu,ale pierw muszę trochę poużywać,by sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,bardzo mi się podoba połączenie różu i szarości :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne paznokcie ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger