24 października 2018

Bell / Cosmic Girl / Satellite Luna / Uroczy błękit

Bell /Satellite Luna /Star Struck kolor 06
Lakiery z kolekcji Star Struck wpisują się w jeden z najgorętszych trendów tego sezonu, jakim jest manicure holograficzny, mienią się dosyć intensywnym połyskiem opalizujących drobinek.


Opakowanie to klasyczna prosta buteleczka wykonana z przezroczystego szkła, dzięki czemu dokładnie widać kolor naszego lakieru. Zakrętka w tej limitowanej kolekcji ozdobiona jest mnóstwem mniejszych i większych gwiezdnych motywów na czarnym tle.
Pędzelek jest dość cienki i zbity, na szczęście nic z niego nie wypada podczas użytkowania, chociaż ja preferuję grubsze pędzelki w lakierach, gdyż wtedy wygodniej i łatwiej nakłada się lakier.

Kolor Satellite Luna, to jasny błękit z delikatnie złotą poświatą w formie złotych drobinek. Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, szybko wysychająca, dlatego niezwykle ciężko jest nim pracować. Przez dość wąski pędzelek ciężko jest nim równomiernie rozprowadzić lakier po całej płytce paznokcia, nie dokonując poprawek, a każda nawet minimalna poprawka wiąże się z tworzeniem się smug i prześwitów w miejscu przyłożenia pędzelka, dlatego lakier rozprowadza się nierównomiernie tworząc nieestetyczne plamy, dziury i prześwity, które wcale nie tak łatwo zamalować.
Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw lakieru, gdyż po dwóch warstwach ciężko było mi uzyskać oczekiwany efekt i dalej było widać prześwity.



Trwałość lakieru z topem u mnie wynosi około 3 dni, bardzo szkoda,że nie utrzymuje się dłużej.Choć lakier jest przepiękny, to będę używać go jedynie jako dodatek do innych kolorów.

A Wy miałyście u siebie już ten przepiękny błękit? Co o nim myślicie?

22 komentarze:

  1. Nie lubię gdy lakier jest za rzadki, zawsze wtedy zalewam skórki...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby zbyt rozbielony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest to naprawdę jasny błękit, ale mnie się taki właśnie podoba

      Usuń
  3. szkoda, że lakier taki problematyczny bo jest bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, być może z czasem nabiorę wprawy w malowaniu nim

      Usuń
  4. Szkoda że tak krótko się trzyma, ale kolorek ma śliczny :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kolorek przecudny, jestem ciekawa jak będzie wyglądał przy innym kolorze

      Usuń
  5. Ładny kolor! Ja mam za blade ręce do odcieni niebieskiego, bo wyglądają wręcz na chore :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam żadnych odcieni niebieskości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor wygląda super chociaż na zdj bardziej jak biały niż niebieski :D Super :*
    Blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest taki bardzo delikatny błękit z drobinkami złota

      Usuń
  8. Ostatnio prawie nie używam takich lakierów. Musiałaś się sporo napracować, żeby uzyskać taki efekt, skoro lakier jest bardzo rzadki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt bardzo ładny daje ten lakier :) Choć szkoda, że to tradycyjny lakier, teraz sięgam tylko po hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor, taki na lato:) Szkoda że konsystencja rzadka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek bardzo ładny :)
    Ja nie używam zwykłych lakierów bo za krótko się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia