04 października 2014

Kapsułki Vizir

Wielkie testowanie z EverydayMe produktu Vizir kapsułki do prania białego i kolorowego..Wypróbowaliście to podzielcie się opinią.

Od jakiegoś czasu mam przyjemność testować te wspaniałe kapsułki.Pranie które robiłam do tej pory w kapsułkach Vizir,było świeże,pachnące (pachniało w całej łazience).Prałam wiele razy  rzeczy kolorowe jaki i białe,pranie wyjmowałam czyste,pozbawione plam,jeśli takowe akurat były. Dopierało nawet moje plamy,które nie mogłam wcześniej doprać w innych proszkach do prania i płynach.Muszę Wam powiedzieć,że pranie które układałam na półkę,również pachniało podczas otwierania szafki.
Rozmawiam z wieloma osobami,które testowały kapsułki,które im podarowałam i bardzo wiele osób bardzo je sobie chwali tak samo jak ja.Z czystym sumieniem moi znajomi polecają te kapsułki swoim znajomym i rodzinie.Więc i ja z czystym sumieniem mogę je polecić każdej kobiecie do prania. Kapsułki do prania to bardzo wygodne rozwiązanie.Można je sobie schować w opakowaniu do szafki i wyjmować kapsułkę kiedy jest taka potrzeba.Nie ma zbędnego bałaganu w łazience po proszkach i innych detergentach do prania.Kapsułka Vizir Orginal Fresh nadaje się do prania i białych i kolorowych rzeczy,więc nie trzeba kupować oddzielnych opakowań do każdego prania.Na prawdę Polecam!!
Zapraszam do komentarzy...

1 komentarz:

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia