Proszek Concertino / recenzja

Przegląd skrzyneczki, a w niej trzy  próbki długo oczekiwanego proszku do prania..Zamówiłyście też swój?My już  zabieramy się za pranie delikatnych ciuszków..
Informacja producenta:
 Hipoalergiczny,dla delikatnej skóry dziecka.


Moja opinia:

Zapach cudowny,świeży w miarę delikatny.Ciuszki wyprane w proszku concertino są doprane a materiał nie jest zniszczony.Prałam w nim nawet swoja delikatną bieliznę i muszę przyznać,że wyprana rewelacyjnie.Żałuję tylko,że nie miałam większego opakowania do testów a jedynie trzy próbki akurat na trzy prania.Mimo wszystko mogę polecić!!

A może Wy już prałyście w Concertino napiszcie swoje spostrzeżenia..

7 komentarzy:

  1. zadowolona byłaś z nich?
    Sprawdziły się?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam ,moja corkajuz jest duza;)

    Zapraszam na rozdanie;)

    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze masz włączona identyfikacje komentarza kodem, bez niej dużo łatwiej zostawiało by się opinie :)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedługo zostanę mamą, chętnie poznam opinie na temat tego proszku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatny hypoalergiczny proszek dla maluszków,choć nie tylko.
      Mnie bardzo przypadł do gustu.
      Pozdrawiam

      Usuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger