31 stycznia 2015

Testowanie z Ambasada Trendów

W czwartek dostałam swoją paczkę ambasadorską  w ramach współpracy z Ambasada Trendów i Knorr. Paczuszka prezentuje się znakomicie. Dla mnie 20 produktów Knorr Gorący Kubek Rozkosze Podniebienia, po 4 opakowania z każdego ze smaków. Dodatkowo dla znajomych i przyjaciół świetnie zaprojektowane,czytelnie napisane ulotki + 18 produktów. Czyli każda osoba dostaje ulotkę wraz z jednym produktem do przetestowania.


Do wypróbowania dostałam 5 smaków:

pomidorowa z mascarpone i bazyliąkrem z grzybów z boczkiem i mascarponekrem z dyni ze śmietaną i szczypiorkiem, tajska kurczakowa z kokosem oraz krem a’la dijon.

Zupki mają bardzo małe i poręczne opakowanie.Łatwo jest je otworzyć.Opakowanie zmieści się nawet w najmniejszej torebce,co jest dla mnie wielkim plusem,bo zawsze mogę je mieć przy sobie.W saszetce jest proszek,który wsypujemy do kubka lub szklaneczki i zalewamy 3/4 szklanki wrzącej wody.Energicznie mieszamy aż wszystko się dobrze rozprowadzi i nie będzie grudek.Zupki Knorr Rozkosze Podniebienia  nie zawierają dodatku glutaminianu sodu i sztucznych barwników! Co dla mnie jest wielkim plusem.Zupki są bardzo delikatne w smaku,dla niektórych osób mogą więc wydawać się zbyt mdłe,ale zawsze można sobie je odpowiednio doprawić.Dla mnie były bardzo dobrze doprawione.Wszystkie zupki są zupą-krem,więc są dosyć gęste i sycące.Ja przygotowywałam je jednak w różny sposób z różnymi dodatkami.

6 komentarzy:

  1. Wow świetna paczka :) Gratuluje :) jeszcze nigdy nie testowałam nic z tej strony/

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest też moja pierwsza przesyłka z Ambasada Trendów.
    Miejmy nadzieję,że jeszcze wiele takich wypasionych paczek przede mną..
    A Ciebie zapraszam do zarejestrowania się na stronie,może i Tobie szczęście dopisze na kolejną Kampanię.

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza grzybowa i pomidorowa,krem a la dijon i z dyni nie smakowały mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to prawda.
    Krem z grzybów rewelacja,pomidorowa mi smakowała,ale jak dodałam trochę śmietany.
    Krem z dyni,można zjeść,ale szału nie ma
    Natomiast krem a'la dijon i tajska...to smaki zupełnie nie trafione jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsza dla mnie to Krem z grzybów

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia