19 kwietnia 2015

Karty Lojalnościowe

Witajcie Kochani
Co sądzicie o programach lojalnościowych,w których to zbieramy różnego rodzaju punkty,stempelki,naklejki.Bierzecie udział w jakichś programach lojalnościowych?Jeśli tak to z których według Was warto korzystać?Czy myślicie,że u nas karty lojalnościowe będą kiedyś tak popularne jak w innych Krajach?
PayBack - Chyba najpopularniejsza karta lojalnościowa do zbierania punktów z bardzo wielu różnego rodzaju sklepów,restauracji,stacji benzynowych.

CCC-Klub - To karta którą założyłam przez internet.Z racji tego,że mam bardzo małą stopę i ciężko mi kupić buty na siebie,to chciałam wiedzieć wcześniej o nowościach i promocjach.Aczkolwiek nie skorzystałam z niej jeszcze ani razu.Jeśli skorzystam to napiszę Wam o tym

CLUBCARD - Słyszałam wiele przez długi czas o programie lojalnościowym tesco. Choć nigdy wcześniej nie korzystałam z tego programu.To jednak czasami robię tam zakupy.Więc skusiłam się założyć tam kartę i zobaczymy jak to będzie ze zbieraniem tam punktów.

SUPER - PHARM LIFESTYLE - Mam od jakiegoś czasu jednak sporadycznie zaglądam do Super-Pharm, więc nie korzystam z niej. Mają wiele fajnych promocji. Póki co na razie dostaję na e-maila z informacjami o nich. Kartę można wyrobić bardzo szybko w drogerii wypełniając formularz lub zrobić to samemu przez internet i pokazać go konsultantce.

YVES ROCHER - Na tej karcie zbieramy stempelki.Z początku często robiłam tam zakupy,teraz sporadycznie,Nie udało mi się zebrać wszystkich stempelków a karta już straciła ważność.

INGLOT - Na karcie tradycyjnie zbieramy punkty za zakupy, za każdą wydaną złotówkę dostajemy 5 pkt.

6 komentarzy:

  1. Mam kartę Tesco i powiem, że sporo oszczędzamy dzięki niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sporo kart lojalnościowych - niedługo będę musiała kupić osobny portfel,żeby je wszystkie pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam większość tych kart i najlepsza jest ta z tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo jak poprzedniczki pisały, również mam kilka kart lojalnościowych. Jednak jako właściciel sklepu postanowiłem i u siebie dzięki https://zencard.pl wdrożyć także program lojalnościowy. Dzięki temu stali klienci mogą liczyć na stałe zniżki przy najbardziej popularnych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdzaliście już jakie sklepy podchodzą pod kartę lojalnościową od ZenCard? Na ich stronie www https://zencard.pl/lista-punktow jest taka opcja. Dla takich ludzi jak ja, jest to przydatne rozwiązanie. Dzięki temu wiem, gdzie warto zrobić zakupy, aby w przyszłości otrzymać rabat bądź zniżnkę.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia