Karty Lojalnościowe

21:32:00 blogujemy testujemy 3 Komentarzy

Kochani!!
Co sądzicie o programach lojalnościowych,w których to zbieramy różnego rodzaju punkty,stempelki,naklejki.Bierzecie udział w jakichś programach lojalnościowych?Jeśli tak to z których według Was warto korzystać?Czy myślicie,że u nas karty lojalnościowe będą kiedyś tak popularne jak w innych Krajach?


PayBack - Chyba najpopularniejsza karta lojalnościowa do zbierania punktów z bardzo wielu różnego rodzaju sklepów,restauracji,stacji benzynowych.


CCC-Klub - To karta którą założyłam przez internet.Z racji tego,że mam bardzo małą stopę i ciężko mi kupić buty na siebie,to chciałam wiedzieć wcześniej o nowościach i promocjach.Aczkolwiek nie skorzystałam z niej jeszcze ani razu.Jeśli skorzystam to napiszę Wam o tym



CLUBCARD - Słyszałam wiele przez długi czas o programie lojalnościowym tesco. Choć nigdy wcześniej nie korzystałam z tego programu.To jednak czasami robię tam zakupy.Więc skusiłam się założyć tam kartę i zobaczymy jak to będzie ze zbieraniem tam punktów.


Super-Pharm Karta LifeStyle - Mam od jakiegoś czasu jednak sporadycznie zaglądam do Super-Pharm,więc nie korzystam z niej.Mają wiele fajnych promocji.Póki co na razie dostaję na e-maila z informacjami o nich.
Kartę można wyrobić bardzo szybko w drogerii wypełniając formularz lub zrobić to samemu przez internet i pokazać go konsultantce.

YVES ROCHER - Na tej karcie zbieramy stempelki.Z początku często robiłam tam zakupy,teraz sporadycznie,Nie udało mi się zebrać wszystkich stempelków a karta już straciła ważność.

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

3 komentarze:

  1. Mam kartę Tesco i powiem, że sporo oszczędzamy dzięki niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sporo kart lojalnościowych - niedługo będę musiała kupić osobny portfel,żeby je wszystkie pomieścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam większość tych kart i najlepsza jest ta z tesco ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm