Chłodniki Winiary

Witajcie Kochani!!
Kilka dni temu dostałam takiego oto e-maila..
                                                            Trzymajcie kciuki by się udało!!
Było by to pierwsze testowanie moje z Rekomenduj.to



Dzieli Cię ostatni krok od zostania Ambasadorką WINIARY! 
Zapraszamy do drugiego etapu - zapoznaj się z "zadaniami" Ambasadorki i potwierdź chęć wzięcia udziału w naszej akcji. W ankiecie podaj również dane adresowe do wysyłki Paczki.

Potwierdz adres do wysyłki Paczki Ambasadorki WINIARY
Cieszę się bardzo,bo im więcej mogę testować, tym więcej mogę przekazać wam informacji na temat testowanych produktów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger