Streetcom kampania Metaxa Honey

15:34:00 blogujemy testujemy 2 Komentarzy

Kochani!! Kolejna kampania na Streetcom

Wkrótce rusza kampania Metaxa Honey Shot


Trzymajcie kciuki by się udało tym razem,bo wiele kampanii mnie ostatnio ominęło..Dziękuję wszystkim,którzy trzymali za mnie kciuki w tej kampanii.Niestety i kolejna kampania mnie ominęła.

No i czar prysł :( Ambasadorki dostały już potwierdzenie adresu do kampanii.U mnie kampania zniknęła z mojego profilu eksperta.

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

2 komentarze:

  1. Wyczerpujący wpis :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że na tą chwilę taki wpis wystarczy :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm