Uroda- Melisa płyn micelarny


Czy znacie już kosmetyki firmy Uroda Polska.Ja niedawno kupiłam w Biedronce płyn micelarny 90 ml.Jako,że uwielbiam odkrywać wszelakie nowości i nie znalazłam jeszcze odpowiedniego dla mnie płynu micelarnego,to postanowiłam go przetestować.

Wyciąg z melisy regeneruje, łagodzi, uspokaja i odświeża. Przynosi ulgę zmęczonej skórze. Wyciąg z zielonej herbaty spowalnia efekt starzenia się skóry, pobudza jej mikro krążenie, uelastycznia. Chroni przed wolnymi rodnikami. Prowitamina B5 działa leczniczo i łagodząco na podrażnioną skórę, wygładza i poprawia jej koloryt. Alantoina łagodzi, nawilża, wygładza i zmiękcza skórę                                                 

Melisa to linia kosmetyków przeznaczonych do codziennej pielęgnacji twarzy oraz ciała, dedykowanych dla skóry wrażliwej, delikatnej oraz normalnej.Ja swój produkt zakupiłam w Biedronce 90 ml za 4,50.Opakowanie eleganckie zamykane na klik.
Zapach bardzo świeży,delikatny,zmysły mogą w nim utonąć.Po użyciu płynu moja skóra była świeża,delikatna,wygładzona, ale niestety co oceniam na minus,dosyć długo skóra po użyciu płynu była lepka

8 komentarzy:

  1. Dla mnie jest to bubel do kwadratu ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś, kiedyś Miałam coś z melisy ale już nie pamiętam, nie kusi mnie jednak :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kosmetyków, po których użyciu skóra się lepi :(

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,dlatego ten płyn micelarny więcej nie zagości w mojej łazience

      Usuń
  4. Nie używałam go nigdy :) Mam cerę mieszaną więc raczej nie dla mnie

    http://fashionismywold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze go nie miałam, ale seria kusi mnie odkąd w Hebe ją zobaczyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger