Rozdanie

21:53:00 blogujemy testujemy 25 Komentarzy

Witajcie!
Tak jak zapowiadałam wcześniej,postanowiłam zrobić rozdanie na moim blogu.
Przedmiotem rozdania na blogu jest krem marki Olay Hydrating- krem aktywnie nawilżający na dzień do cery normalnej i suchej 50ml lub Olay Total Effects7.Tutaj macie wybór,który bardziej wam odpowiada
Nagroda ufundowana jest w całości przeze mnie.

 

A o to co trzeba zrobić by wziąć udział w rozdaniu:
Obowiązkowe:
Trzeba być publicznym obserwatorem mojego bloga 


Można też jeśli chcecie dodać
dodać baner o rozdaniu na swoją stronę z linkiem do mojego bloga
być obserwatorem w Google+
Polubić fan page blogujemytestujemy na facebooku

Szablon zgłoszeniowy:
Obserwuję bloga jako: [1 los]
Obserwuję w Google+ jako: [1 los]
Lubię na Facebooku: [1 los]
Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) TAK/NIE [1 los]
Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): TAK/NIE (jeśli tak, proszę o link) [1 los]
Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK/NIE.
Oto baner o rozdaniu:


Regulamin Rozdania:
1. Organizatorką rozdania i sponsorem nagrody jestem ja - właścicielka bloga http://blogujemytestujemy.blogspot.com
2. Zgłoszenia przyjmuję od 16.06.2015 do 16.07.2015 do godziny 23:59.
3. Zgłoszenia przyjmuję tylko w komentarzu pod tym wpisem.
4. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone maksymalnie w ciągu 5 dni od jego zakończenia.
5. Od ogłoszenia wyników czekam 3 dni na dane od zwycięzcy. Po upływie tego czasu losuję następną osobę.
6. Wysyłka nagród możliwa jest tylko na terenie Polski i nastąpi maksymalnie do 7 dni roboczych od daty ogłoszenia wyników (przesyłka Pocztą Polską).
7. Wysyłka przez organizatora tylko na terenie Polski.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz 27 z późniejszymi zmianami).
9. Zastrzegam sobie prawo do możliwości zmiany regulaminu.
10. Wszystkie odpowiedzi w zgłoszeniach będą weryfikowane.
11. W rozdaniu mogą wziąć udział jedynie publiczni obserwatorzy bloga.
12. Biorący udział automatycznie akceptują Regulamin Rozdania.



Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

25 komentarzy:

  1. Obserwuję bloga jako: Em
    Obserwuję w Google+ jako: -
    Lubię na Facebooku: ElleEm
    Baner o rozdaniu NIE
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    Olay Total Effects7 mnie ciekawi i bardzo chciałabym wypróbować !
    Tego drugiego zresztą też chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: Kinga eMem
    Obserwuję w Google+ jako: Kinga eMem
    Lubię na Facebooku: Kinga Markiewicz
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) NIE
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Milena Walczak
    Obserwuję w Google+ jako: Milena Walczak
    Lubię na Facebooku: Milena Walczak
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) NIE
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): /NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: hair world
    Obserwuję w Google+ jako: kamila b
    Lubię na Facebooku: nie
    Baner o rozdaniu – tak na dole takingcareofhair.blogspot.com
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): nie
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *obserwuję jako Kamila B. a nie Hair World

      Usuń
  5. Obserwuję bloga jako: [1 los]Klaudia Kowalczyk
    Obserwuję w Google+ jako: [1 los]Klaudia Kowalczyk
    Lubię na Facebooku: [1 los]nie
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) TAK http://klaudiawebdesign.blogspot.com/p/konkursy.html
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): nie
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Gabriela Skłodowska
    Obserwuję w Google+ jako: Gabriela Skłodowska
    Lubię na Facebooku: Tak, Gabriela Skłodowska
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym: nie
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): nie
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: tak

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: [1 los] Samsils
    Obserwuję w Google+ jako: [1 los] SamsilsTv
    Lubię na Facebooku: [1 los] Sandra Czernik
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) TAK http://forliveop.blogspot.com/
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): TAK http://forliveop.blogspot.com/2015/07/rozdanie.html
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: jo-jo-a
    Obserwuję w Google+ jako: NIE
    Lubię na Facebooku: NIE
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: nr147
    Obserwuję w Google+ jako: Natalia Rzepka
    Lubię na Facebooku: Natalia Rzepka
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym: NIE
    Notka na blogu: NIE
    Przeczytałam i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję bloga jako: rudy włos
    Obserwuję w Google+ jako: rudy włos
    Lubię na Facebooku: Kasia S
    Baner o rozdaniu – rudywlos.blogspot.com zakładka banery
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako: Marta Antonina
    Obserwuję w Google+ jako: Marta
    Lubię na Facebooku: Marta Antonina M
    Baner o rozdaniu – NIE
    Notka na blogu - NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Klaudia M
    Obserwuję w Google+ jako: Klaudia M
    Lubię na Facebooku: Klaudia Klaudia
    Baner o rozdaniu : NIE
    Notka na blogu: NIE
    Przeczytałam i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako:Zdzisława Imianowska
    Obserwuję w Google+ jako:Zdzisława Imianowska
    Lubię na Facebooku:Zdzisława Imianowska
    Baner o rozdaniu – NIE
    Notka na blogu NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    e-mail rybkazg2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: Sabina eM
    Obserwuję w Google+ jako: Sabina eM
    Lubię na Facebooku: Sabina Emm
    Baner o rozdaniu – TAK http://sabinka-inspiracje.blogspot.com/
    Notka na blogu NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję bloga jako: pysiunia212
    Obserwuję w Google+ jako:NIE
    Lubię na Facebooku: Angelika Święch
    Baner o rozdaniu – NIE
    Notka na blogu NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: iwoniurkaa
    Obserwuję w Google+ jako:NIE
    Lubię na Facebooku: Iwona Motak
    Baner o rozdaniu – NIE
    Notka na blogu NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako: JolkaSas
    Obserwuję w Google+ jako: NIE
    Lubię na Facebooku: NIE
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym (jeśli tak, proszę o link) NIE
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję bloga jako:Magdalena Pasek
    Obserwuję w Google+ jako: Magdalena Pasek
    Lubię na Facebooku: Magdalena Pasek
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym nie
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis Nie
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję bloga jako: Candymona Blogspot
    Obserwuję w Google+ jako: dodałam do kręgów (to chyba to samo? ) jako Candymona Blogspot
    Lubię na Facebooku: Moniska Nowa
    Baner o rozdaniu – NIE
    Notka na blogu NIE (jeśli tak, proszę o link)
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Kinga Walczak
    Obserwuję w Google+ jako: Kinga Walczak
    Lubię na Facebooku: Kinga Walczak
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym - NIE
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako: swiaturody159
    Obserwuję w Google+ jake: Karolina W
    Lubię na Facebooku: Świat Urody
    Baner o Rozdanie: TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): NIE
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: Truskawkowy Świat
    Obserwuję w Google+ jako: Truskawkowy Świat
    Lubię na Facebooku:nie
    Baner o rozdaniu – powiadomienie na pasku bocznym nie
    Notka na blogu (nie musi to być osobny wpis): nie
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako: dorota wysocka
    Przeczytałem/am i akceptuję regulamin: TAK

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm