12 czerwca 2015

Rozdanie w przygotowaniu

Witajcie!
Od pewnego czasu przeglądam wiele waszych blogów,zauważyłam również,że wiele z was na swoim blogu robi rozdania.Więc i ja postanowiłam takowe przygotować.Wybaczcie mi jeśli nie mam jeszcze ku temu wielkiej wprawy,jednak mam nadzieję,że się uda.Wiem,że mój blog jak na razie nie przegląda zbyt wiele osób,ale może wiadomość o rozdaniu dotrze do większej grupy użytkowniczek i będą jakieś chętne osoby :)
Myślę,że do poniedziałku wyrobię się ze zrobieniem banera o rozdaniu...

1 komentarz:

  1. Rozdania zawsze przyciągają :) Poszukaj blogów, które promują takie rozdania będzie Ci łatwiej

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia