Rozdanie w przygotowaniu

18:26:00 blogujemy testujemy 1 Komentarzy

Witajcie!
Od pewnego czasu przeglądam wiele waszych blogów,zauważyłam również,że wiele z was na swoim blogu robi rozdania.Więc i ja postanowiłam takowe przygotować.Wybaczcie mi jeśli nie mam jeszcze ku temu wielkiej wprawy,jednak mam nadzieję,że się uda.Wiem,że mój blog jak na razie nie przegląda zbyt wiele osób,ale może wiadomość o rozdaniu dotrze do większej grupy użytkowniczek i będą jakieś chętne osoby :)
Myślę,że do poniedziałku wyrobię się ze zrobieniem banera o rozdaniu...

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

1 komentarz:

  1. Rozdania zawsze przyciągają :) Poszukaj blogów, które promują takie rozdania będzie Ci łatwiej

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm