Przyspieszacz opalania Ziaja

19:12:00 blogujemy testujemy 7 Komentarzy

Z racji tego,że mamy już prawie lato i ostatnio piękną pogodę,chciałabym Wam dzisiaj przedstawić moją perełkę do opalania,którą używam już od kilku lat.
Jest nią przyspieszacz do opalania marki Ziaja - Masło kakaowe.
Produkt znajduje się w plastikowej butelce z atomizerem,co ułatwia jego użycie.Po spryskaniu na skórze spray,pozostawia śliczny delikatny zapach,który z nazwy powinien być kakaowy,jednak mnie się kojarzy z kokosem.Trzeba tylko spryskać skórę delikatnie,gdyż jest bardzo tłusty.Bardzo dobrze nawilża skórę wysuszoną od słońca.Jest tani cena 9.90 zł i wydajny.


A Wy czego używacie do opalania??Macie jakieś swoje perełki??

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

7 komentarzy:

  1. O nie widziałam jeszcze tego produktu, lubię kosmetyki Ziaja a taki przyspieszacz opalania przydałby się na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio po nic z tej marki nie sięgamy, zawiedliśmy się w przeszłości kilkakrotnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie opalam, więc mi się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takich kosmetyków nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam takich produktów.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na ten sezon mam zestaw Soraya. Zobaczymy jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm