19 lipca 2015

Floslek Pharma - Łagodny żel do mycia twarzy

Delikatny żel do mycia i codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej, o wrodzonej lub nabytej nadwrażliwości.Przebadany pod kierunkiem lekarza dermatologa na osobach z dodatnim wywiadem w kierunku alergii i atopii. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę twarzy, nie powoduje objawów ściągania naskórka.
Żel w bardzo ładnej plastikowej butelce,zamykanej na klik, konsystencja dosyć rzadka, lejąca się, ale bardzo dobrze pieni się po kontakcie z wodą. Żel ten dobrze radzi sobie z delikatnym makijażem, dobrze zmywa codzienny brud i nie podrażnia..
Po użyciu buzia jest delikatnie nawilżona i mięciutka. Ma delikatnie subtelny, świeży zapach. Dostępny jest w aptekach, ja swój żel do mycia twarzy kupiłam w Super-Pharm. Cena w granicach 14 zł dla mnie najlepszy żel do mycia twarzy jaki do tej pory używałam. Dlatego z czystym sumieniem mogę Wam go polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia