Floslek Pharma - Łagodny żel do mycia twarzy

Delikatny żel do mycia i codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej, o wrodzonej lub nabytej nadwrażliwości.
Przebadany pod kierunkiem lekarza dermatologa na osobach z dodatnim wywiadem w kierunku alergii i atopii. Bardzo dobrze oczyszcza i odświeża skórę twarzy, nie powoduje objawów ściągania naskórka.
Żel w bardzo ładnej plastikowej butelce,zamykanej na klik. Konsystencja dosyć rzadka,lejąca się,ale bardzo dobrze pieni się po kontakcie z wodą.Żel ten dobrze radzi sobie z delikatnym makijażem,dobrze zmywa codzienny brud i nie podrażnia..

Po użyciu buzia jest delikatnie nawilżona  i mięciutka.Ma delikatne subtelny, świeży zapach.Dostępny jest w aptekach,ja swój żel do mycia twarzy kupiłam w Super-Pharm. Cena w granicach 14 zł.
Dla mnie najlepszy żel do mycia twarzy jaki używałam.Z czystym sumieniem mogę polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.
Będzie mi niezmiernie miło jeśli zostaniesz tutaj na dłużej.
W między czasie możesz dołączyć do followersów na instagramie, lub dodać mojego bloga do obserwowanych.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm
Copyright © 2014 Kosmetyczna Przystań , Blogger