LE PETIT MARSEILLAIS / MALINA & PIWONIA

19:23:00 blogujemy testujemy 9 Komentarzy


Całkiem niedawno do mojego domowego spa, zwanego łazienką ,zagościła przecudnie pachnąca ekipa.
Dziś przedstawię Wam pierwszego z moich ulubieńców "kremowy żel pod prysznic Malina i Piwonia"
Opakowanie to plastikowa prostokątna 250 ml butelka, różowego koloru z przepięknym i bardzo charakterystycznym logo firmy,zamykana na klik (jak dla mnie,można by poprawić zamknięcie,bo zbyt ciężko się otwiera).Na opakowaniu znajdziemy wszystkie potrzebne informacje,część z nich z przodu opakowania,reszta tradycyjnie znajduje się na tyle. Ach gdybyście mogły poczuć ten zapach.Jest fantastyczny,przenikający,o wyraźnej nucie kwiatowo-owocowej,który uwodzi nasze zmysły powonienia.Dodatkowo wspaniała kremowa i aksamitna konsystencja,otula nasze ciało podczas kąpieli.Żel ten na pewno zagości u mnie na długo w moim łazienkowym spa :)
SKŁAD PRODUKTU: Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Fruit Extract, Paeonia Officinalis Root Extract, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Ammonium Sulfate, Acrylates Copolymer, Styrene/Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Sodium Lauryl Sulfate, Ammonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citronellol

A Wy znacie nowe zapachy LE PETIT MARSEILLAIS ?
                                                                                                                 #ambasadorkaLPM

Miłośniczka kosmetyków naturalnych bez parabenów i konserwantów.Pasjonatka wszystkiego co zdrowe i naturalne.

Zobacz również:

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapachy kosmetyków LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale słyszałam ze zapachy maja obłędne :) a mi sie bardzo opakowania podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również dostałam taką paczuszkę i to było moje pierwsze testowanie z LPM i pierwszy raz używałam tych żeli. Niestety malina&piwonia nie przypadło mi do gustu, ale dwa pozostałe żele tak :).

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie trzy zapachy przypadły mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również i zostaną u mnie na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten żel, rzeczywiście pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna, za każdy pozostawiony komentarz.Jest on dla mnie motywacja do pisania bloga
Nie dodawaj linków do swoich stron.
Pozdrawiam gorąco


Znaki graficzne, logotypy, zdjęcia i materiały tekstowe wykorzystane na blogu stanowią własność autora bloga blogujemytestujemy. Nie wyrażam zgody na ich wykorzystanie w jakiejkolwiek formie bez mojej zgody.
Zdjęcia wykonywane są lustrzanką Canon EOS 1300D z obiektywem EFS 18-55mm