25 lutego 2018

Bourjois Paris / cienie mgiełki do powiek

Kosmetyki marki Bourjois to jedna z moich ulubionych francuskich marek kolorówki.
Bourjois posiada bogatą paletę produktów kolorowych od tusze do rzęs po kredki do oczu, szminki oraz cienie zarówno pojedyncze, czteropaki, jak i w paletkach.
Niedawno do mojej kosmetyczki dołączyły dwa nowe pojedyncze cienie, które dziś chcę wam przedstawić.

Formuła tych cieni jest wzbogacona pigmentami mineralnymi, które szanują nasze zdrowie oczu  unikając ich uczulenia, bez perfum i parabenów.

Pierwszy z nich, który wam pokażę, to odcień 11 / A L'Eau De Rose
Jest to wspaniały i bardzo delikatny róż z poświatą złotej mgiełki i bardzo aksamitnym efektem.
Niestety kolor ten jest bardzo mało napigmentowany i używając go bez bazy prawie wcale,nie będzie widoczny na powiece.Natomiast nałożony na bazę,wygląda nieco lepiej,jednak jedna warstwa na powiekach również nie wystarcza.

Drugi to odcień 12 / Extra-Or-Dinaire, to odcień delikatnej złotej mgiełki.Nałożony na powiekę bez bazy będzie bardzo delikatny, wtedy jedynie widać lekko srebrzącą się poświatę,natomiast nałożony na bazę,przybiera już swój złoty kolor.
Bourjuis posiada również kosmetyki do  pielęgnacji - mleczka do demakijażu, żele pod prysznic jak i kosmetyki perfumeryjne.
A wy czy znacie już te pojedyńcze cienie do powiek Bourjuis ?
Jak wam się podoba tak delikatna mgiełka?

18 komentarzy:

  1. Ładne kolory, choć dla mnie one nadawały by się do delikatnego, dziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja używam ich do dziennego makijażu

      Usuń
  2. Kolorki wyglądają ładnie. Przyznam, że nie mam wielu produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że pasowałaby dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowania piękne, ale zawartość jeszcze piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne!
    zachęcam do klikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie sie prezentują, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić jeszcze inne kolorki z tej serii,choć te wydawały mi się najładniejsze

      Usuń
  7. Wow takie cienie to chętnie bym bliżej poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne,ale nałożone na baze wytrzymują cały dzień

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się, lubię delikatne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę delikatne i śliczne,takie prawdziwe mgiełki

      Usuń
  10. Myślisz, że dobrze od nich zacząć swoją przygodę z cieniami do powiek? Jeśli nie to czy polecasz jakieś inne produkty?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne! <3
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne kolory :) ja niestety cieni to używam od wielkiego święta ;)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia