19 lutego 2018

Naturalnie z pudełka / luty

Witajcie
Pudełko z lutego okazało się być raczej średnie.Czytając w internecie wasze wypowiedzi wiem ,że  te kosmetyki wam również zbytnio nie przypadły do gustu lub ich po prostu nie używacie.No ale tak już jest z pudełkami niespodziankami,że raz przypadają nam one do gustu a raz niestety są nietrafione.
Ja akurat tych kosmetyków nie znam  i chętnie je wypróbuję, to jednak również jak wy chyba spodziewałam się czegoś więcej, coś mi tu jakby brakuje, być może to tylko moje odczucie wizualne.
Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądało pudełko z lutego to zapraszam.
Hitem pudełka lutego jest niewątpliwie Nowość płyn micelarny Helixium by skinature, na bazie śluzu ślimaka. Jego cena to 69 zł
HELIXIUM to ekskluzywna marka hiszpańskich organicznych kosmetyków do pielęgnacji twarzy na bazie śluzu ślimaka. SKINNATURE jest pierwszym hiszpańskim laboratorium, posiadającym certyfikat Ecocert Cosmos. SKINNATURE poprzez wybór najefektywniejszych naturalnych składników, dostosowanych do potrzeb skóry tworzy wysokiej jakości, biozgodne ze skórą produkty.
Płyn ten bardzo mnie ciekawi,więc od dziś zaczynam jego użytkowanie i niebawem coś więcej o nim będę mogła wam napisać.

W lutowym pudełku znalazł się również Bare Care / scrub coffee chocolate
opakowanie zaledwie 30g jego cena to 9 zł
 - Bare cere - to natura i harmonia.Marka,która powstała z pasji do tworzenia najwyższej jakości ręcznie robionych naturalnych wegańskich produktów.
Aromatyczny zapach kawy robusty ma rozpieścić nasze ciało jak i zmysły,dodatkowo bardzo delikatna nuta czekolady wprowadza nas zatem w błogi nastrój,który pozwala nam się odprężyć i zrelaksować.
Antycellulitowy, nawilżający, odżywczy i ujędrniający.Ile w tym prawdy? Zobaczymy.

Anven / maska winogrona i keratyna / do włosów średnioporowatych.
pojemność 10 ml cena 3,99
I tu moje największe rozczarowanie. Nie za specjalnie podoba mi się obecności  maski w takiej formie w lutowym pudełku.
Jak widać na załączonym zdjęciu, jest to maska jednorazowa, dodatkowo by dobrać właściwą maskę trzeba wiedzieć jaki rodzaj porowatości włosów się posiada.
Ja niestety tego nie wiem, choć maskę pewnie użyję,bo raczej po jednorazowym użyciu zbytniej krzywdy moim włosom nie zrobi, to jednak również po jednorazowym użyciu zbytnich efektów po niej nie będzie.

Felicea  Natural / Szminka
Felicea to polska marka kolorowych kosmetyków naturalnych.
W jej ofercie znajdziemy naturalne kredki do oczu, kredki do ust, korektory i cienie do powiek w kredce, błyszczyki i pomadki do ust, oraz kosmetyki prasowane: cienie, pudry, róże i bronzer.
W lutowym pudełku znalazł się kosmetyk kolorowy,co mnie bardzo cieszy, bo szczerze powiedziawszy kosmetyków pielęgnacyjnych mam ostatnio pod dostatkiem,a nie lubię jak się coś marnuje,więc pierw muszę zużyć to co mam. 
Szminkę o nr 24 , to bardzo delikatny szary róż.
Z tego co zdążyłam zauważyć, kolory szminki we wszystkich pudełkach były takie same.
cena 29 zł

Pixie Cosmetics / Clay Delights /  puder glinkowy
PIXIE Cosmetics to polski producent ekskluzywnych kosmetyków mineralnych.
W ofercie Pixie znajdziemy korektory pod oczy, podkłady mineralne, pudry wykańczające, róże mineralne, pędzle, zestawy
W lutowym pudełku możemy przetestować delikatny puder na bazie zmikronizowanych glinek koalinowej oraz illitowej. Puder stanowi idealną bazę pod makijaż. Nałożony pod podkład przedłuża trwałość makijażu.
Produkty tej marki są dość drogie,dlatego w lutowym pudełku znalazła się jedynie próbka,nad czym bardzo ubolewam.Choć mam cichą nadzieję,że w którymś pudełku znajdzie się pełnowymiarowy kosmetyk tej marki.

A wy co sądzicie o tym pudełku? Czy przypadło wam ono do gustu,czy również i dla was nie byłoby trafione?

8 komentarzy:

  1. Nie przepadam za próbkami... Powinno być więcej produktów o większych pojemnościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej byłabym zadowolona z peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu ale wolałabym sama kupić sobie te kosmetyki, takie pudełka to fajna sprawa ale często no właśnie niektórych rzeczy mam już za dużo i szkoda kolejnych w ciemno kupować

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełka niespodzianki są fajne ale nieraz możemy się przejechać. Ten zestaw nawet mi.sie podoba płyn i peeling wyglądają interesująco;)
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  5. płyn micelarny mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn i pomadka najbardziej wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygował mnie najbardziej ten płyn:D

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling kawowy rewelacja! Na moim blogu recenzja :) stellowelove.pl/wp

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia