01 czerwca 2018

Nowość / Werther's Original / Soft Eclairs

W tym przepięknym dziś "dniu dziecka"  będzie słodko i przyjemnie. U nas niedawno pojawiła się wspaniała nowość od Werther's Original, która łączy w sobie smak pysznej czekolady i miękkiego karmelu.
Przed nami kilka tygodni wspaniałej słodkiej przygody? Jesteście z nami ?

Te miękkie eklery karmelowe z nadzieniem czekoladowym smakują każdemu i dużemu i małemu :) u nas znikały w błyskawicznym tempie.

miękki karmel i wylewająca się z niego mleczna czekolada, cudownie rozpływały się w ustach i delikatnie dopieszczały nasze kubki smakowe..Kto jeszcze nie próbował nowych cukierków Werther's Original, a nie jest na diecie i może sobie pozwolić na odrobinę słodkiej przyjemności, musi to koniecznie nadrobić. Są przepyszne.

#softeclairs #swiatkarmelu

10 komentarzy:

  1. Wyglądają smakowicie ;-) ja to jestem totalnym łasuchem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem łasuchem,a te cukierki wprost uwielbiam

      Usuń
  2. Przypomniały mi się takie cukierki Dumle, co prawda odwrotnie miały karmel w środku ale przypuszczam że muszą smakować podobnie jak te :) Ostatnio na insta wszyscy nimi kuszą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam jeszcze cukierasów dumle, ale te werthers original soft eclairs, są po prostu przepyszne

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, są bardzo dobre i nie można im się oprzeć :)

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia